Blog

Startup.
MivoCloud Baner

SEO pe înțelesul tuturor. Un ghid pas cu pas.

SEO

Ghici cât de multe postări pe blog sunt publicate zilnic.

Ai careva idei?

Peste 2 milioane.

Asta înseamnă că 46 de persoane au apăsat pe butonul publică în timp cât ai citit aceste 4 propoziţii. Acest lucru iese cam greu în evidență. Dar, dacă dorești să faci din blog-ul tău - unul de succes, de asta și ai nevoie.

În timp ce îmi petrec adesea 4-5 ore scriind postări pe blog-ul meu, cele 10 minute pe care mi le petrec pentru optimizarea fiecărei postări, sunt cele mai importante.

Nu e de mirare că milioane de oameni tastează pe google termenul "SEO" în fiecare lună.

Într-o lume unde peste 90% din experienţele online încep cu o căutare, apariția pe prima pagina a Google poate fi factorul decisiv într-o afacere care este înfloritoare şi alta care - falimentează.

Dar ce înseamnă totuși SEO?

Sigur, ştiţi că este vorba de optimizarea motorului de căutare, dar ce anume trebuie optimizat?

Ar fi design-ul? Sau ceea ce e scris? Link-urile poate?

Da, da și da. Sunt toate acestea şi multe altele.

Dar să începem cu începutul.

Definiție:

Conform Wikipedia, SEO este "procesul prin care este afectată vizibilitatea unui site web sau a unei pagini web în rezultatele fără plată ale unui motor de căutare"

Uita de VPS/VDS. A venit timpul pentru Servere Cloud.

Cloud Hosting cu SSD. Lanseaza un Server Cloud in 9 secunde. Suport gratuit. Alegi fiecare resurs separat (RAM, SSD, CPU, IP). Poti schimba oricand. Poti opri serverul si achiti doar pentru resursele folosite.

Bine, hai sa traducem asta din engleză:

SEO este procesul de optimizare a conţinutului tău online, aşa încât, un motor de căutare dorește să-l arate ca un rezultat de top pentru căutări ale unor anumite cuvinte cheie.

Hai să detaliem și mai mult în continuare:

Deci ești tu, făcând SEO, motorul de căutare, şi cel care caută. Dacă ai un articol despre cum să faci lasagna vegetariană, vrei ca motorul de căutare (care, în 90% din cazuri, este Google), să-l arate ca un rezultat de top pentru oricine car ar căuta expresia "lasagna vegetariană".

SEO este magia pe care trebuie să o faci articolului tău, pentru a face foarte probabil ca Google să includă articolul tău ca fiind unul dintre rezultatele de top ori de câte ori cineva caută acel cuvânt cheie.

Prezentare

Acum să vedem cum arată magia, şi de ce ea chiar contează?

93% dintre experienţele online încep cu un motor de căutare, dintre care 68% utilizează Google pentru acest lucru.

Combinaţi asta cu faptul că primele 5 rezultate pe Google obţin 67% din toate clicurile, şi îți vei face o părere de ce SEO este atât de important.

Există o glumă care circulă pe web, ce subliniază cât de important este să ajungi pe prima pagină în Google:

Dacă vreodată veți avea nevoie să ascundeţi un cadavru, ar trebui să-l puneţi pe a doua pagină de rezultatele căutărilor în Google.

Postarea ta, articolul sau produsul de pe blog ce sunt legate pe orice altă pagină a rezultatelor căutării Google, decât prima, este echivalent cu inexistența sa.

Dar pentru a înţelege cum să apăreţi primul în pagina de rezultate, trebuie mai întâi să ştiţi cum funcţionează căutarea.

Cum funcţionează căutarea:

Acum, că ai o idee despre elementele de bază ale SEO, voi arunca o privire la unele dintre componentele sale în detalii.

În timp ce Google își păzește algoritmul de căutare destul de bine şi nu toți din cei peste 200 de factori sunt cunoscuți și verificați, Backlinko a făcut o treabă bună de compilare a cât mai mulți dintre acești factori, într-o singură listă.

Dar în primul rând, să clarific un lucru. Există 2 părţi din puterea unui SEO, şi este nevoie să o alegi pe a ta, chiar acum.

Metoda albă vs. Metoda neagră

După cum ştiţi, eu sunt în acest joc antreprenorial de o perioadă mai mare, în loc să încerc doar să obțin un profit rapid din asta.

Este la fel și cu SEO. Unii oameni încearcă asta doar pentru a face rapid câțiva bani, alții caută avantaje pe termen lung.

Dacă doriţi să lucraţi cu SEO ca fiind un sistem de imbogăţire rapidă, veţi ajunge, probabil, să faceţi ceea ce se numeşte metoda neagră a SEO.

Acest tip de SEO se concentrează pe optimizarea conţinutul numai pentru motorul de căutare, neluând în considerare deloc intervenția umană. Deoarece există o mulţime de modalităţi de a încalca regulile în scop de a obţine cotarea a site-urilor tale cât mai sus, acesta este un mod binevenit pentru un SEO la negru și totodată de a face câteva mii de dolari, rapid.

În cele din urmă această abordare rezultă în pagini de spam, pagini nasoale, care adesea devin interzise foarte rapid, conduc și la pedepse severe pentru marketeri, care ruinează şansele lor, de a construi ceva durabil în viitor.

S-ar putea să faceți câteva mii în acest fel, dar în continuu trebuie să căutați actualizări la motorul de căutare şi să veniți cu noi modalităţi pentru a eschiva normele.

Metoda albă SEO, pe de altă parte, este modul de a construi un business online sustenabil. Daca faci SEO în acest fel, o să te concentrezi pe audienţa umană, încercând să le dai cel mai bun conţinut posibil şi făcându-l uşor accesibil, jucând în funcţie de regulile motorului de căutare.

Inutil să spun, că mă vei auzi şi vedea vorbind doar despre SEO făcut în mod legal.

Alege partea ta de forţă cu înţelepciune, tinere Padawan.

Curățare interior şi în exterior: SEO pe Pagină vs SEO în afara Paginei

Exista 2 categorii mai largi de SEO: SEO pe Pagină vs SEO în afara Paginei.

Pagina Online SEO se referă la toți factorii din rangul Google care sunt determinați direct de pagina pe care încercaţi să o optimizaţi, cum ar fi titlurile, conținutul și structura paginii.

Pagina Offline SEO se referă la toate variabilele unde Google se axează, care nu sunt exclusiv în propria manevrare, dar depind de alte site-uri web, cum ar fi reţelele sociale, blog-uri din industria ta şi a istoricului personal de căutare.

Ele sunt diferite, dar aveţi nevoie de a gestiona bine cu ambele în scopul înțelegerii cu SEO.

Pentru a-ți face o idee cât mai bună de ceea ce înseamnă, iată un exemplu:

Să presupunem că ai o casă cu o grădină în curtea din faţă, şi o alee mică, care conduce de-a lungul curții din față către casa ta.

Imaginează-ți aceste două scenarii:

Scenariul #1: Casa ta este super curata din interior, dar curtea din față este în mizerie.

Ce se întâmplă în acest scenariu? Ei bine, chiar dacă aveţi cea mai curată Mary Poppins-stil casă în interior, în cazul în care gradina ta arata ca pădurea din Frumoasa Adormită, nimeni nu v-a veni la tine.

Este la fel ca în cazul când pagina ta este super optimizată în jurul unor factori a paginilor online, are conţinut mare şi arată uimitor, dar nimeni nu-ți dă credit pentru aceasta sau puncte adăugătoare la pagina dvs.

Nimeni nu îți va vedea vreodată capodopera frumoasă, deoarece nu vei câștiga nici un trafic.

Ce zici de varianta cealaltă?

Scenariu #2: Gazonul din faţă este frumos aranjat, dar în interiorul casei tale este un dezastru.

Întoarce lucrurile invers și ele vor arăta la fel: având o curte îngrijită vei atrage o mulțime de oameni care să-ți viziteze casa, dar în cazul în care camera de zi aminteste invitatilor tăi de o zonă de război, ei vor pleca mai repede decât ai pronunţa SEO.

Când un vizitator pleacă de pe site-ul dvs după vizualizarea la doar o singură pagină, în ochii lui Google acel vizitator este considerat ca fiind o săritură. Mai mare e rata de săritură (= numărul de vizitatorii care părăsesc site-ul instantaneu), mai rău rang va avea pagina ta în Google.

De aceea aveţi nevoie atât de online page SEO cât și offline page SEO.

Puteţi face mai multe lucruri pe pagina dvs pentru a obţine întâi dreptul şi apoi chiar mai multe lucruri în afară de asta (de pe pagina dacă doriți).

Vom arunca o privire pe prima pagina online SEO.

SEO pe pagina

Există 3 categorii mari ale paginii online SEO, la care va trebui să aruncăm o privire. Primul, și cel mai important, este conţinutul.

1. Continut

Probabil aţi auzit-o înainte: "conţinutul este regele." Bill Gates a făcut această predicţie în 1996 şi cât de adevărat este astăzi.

De ce?

Pentru că un client Google este fericit atunci când găseşte rezultatul care serveşte nevoilor sale în cel mai bun mod.

Atunci când căutaţi pe google "mac cu brânză de casă ușor și rapid", Google va pune toata energia sa în livrarea de ce crede Google că este cea mai bună reţetă pentru mac de casă cu brânză (care necesită puţin timp şi foloseşte puţine ingrediente) pe tot web-ul.

Acesta nu caută rețeta cea mai rapidă, mai simplă, sau pune la întâmplare o grămadă de magazine online de unde să cumperi produse congelate.

Google încearcă mereu să-ți ofere cea mai bună experienţă posibilă prin direcţionarea către conţinutul cel mai bun pe care-l poate găsi.

Acest lucru înseamnă că munca ta numărul unu, este să îmbunătățești SEO, pentru a produce un conţinut mare.

Pacat, nu? Tu încă mai trebuie să depui o grămadă de muncă.

SEO nu este diferit de orice altă calificare – rezultatele foarte bune vor veni mereu în urma unui efort mare.

La fel ca cel mai bun marketing din lume, nu o să vă ajute să vindeți un produs prost, având un SEO foarte avansat, va fi inutil dacă conținutul în sine, lasă de dorit.

Aici sunt factori care alcătuiesc conţinutul valid în ochii Google:

Calitate

În timp, ce pe vremurile când un conținut de cea mai bună calitate făcea toată treaba și te scotea din mulțime sunt demult apuse, încă este punctul de plecare pentru orice efort al unui SEO de succes (şi chiar de afaceri online).

MivoCloud

Servere Dedicate Personalizate. Trafic nelimitat. Protectie DDoS. IPMI. Suport 24/7/365. Poti adauga RAM, SSD, HDD, IP-uri, hardware RAID etc.

Dar să vii cu un conținut grozav nu-i chiar ușor, la urma urmei, aceasta ar înseamna că va trebui să devii profesor, şi unul bun la asta.

Cu toate acestea, nu trebuie să pornești de la zero. Okdork a publicat un ghid despre cum să creezi un conţinut grozav, pe spatele altora care făcu-se asta înainte.

Poate ai propriile idei deja, atunci ar putea fi de valoare brainstormingul pentru un timp şi apoi veniți cu un titlu convingător pentru început.

Odată ce aţi început scrierea, asiguraţi-vă că includeţi toate ingredientele importante pentru un conţinut mare la postarea pe blog.

Chiar dacă ești complet începător, poţi întotdeauna să ai o abordare profesională a conţinutului prin simpla implicare în scrierea zilnică, pentru ca ulterior, acest lucru să devină un obicei.

Căutarea cuvintelor cheie

Includerea cuvintelor cheie la început, este esențial pentru un conținut grozav.

Din moment ce doriţi în mod ideal să includeți cuvintele cheie direcţionate în titlu şi pe parcursul articolului, aveţi nevoie să alegeți un cuvânt cheie înainte de a începe scrierea.

Eu am acoperit cuvintele cheie de cercetare pe larg în Quicksprout, dar dacă n-aţi făcut niciodată căutare de cuvinte cheie înainte, haideți să aruncăm o privire la Ghidul pentru începători Hubspot.

Din toți factorii a unui SEO, de pe paginile online aceasta este unica, pe care ar trebui să o studiezi pentru a afla cel mai mult. Nu este nevoie să cumpărați o carte, Backlinko pe Ghidul definitiv la cuvintele cheie de căutare o va face.

Atunci când spun că nu trebuie să te gândești la asta, chiar vorbesc serios. Exista un motiv pentru care ne-am făcut timp să completăm cele 40 de postări de top pentru căutarea cuvintelor cheie pe KISSmetrics.

Utilizarea cuvintelor cheie

Google a ajuns mai inteligent de-a lungul anilor. În timp ce ar trebui să utilizaţi desigur cuvinte cheie în conţinutul dvs., prea multe cuvinte cheie în textul cât mai mult va face rău topului tau, mai degrabă decât să îl îmbunătăţească.

Garnitura de cuvinte cheie este un nu-go în aceste zile.

În 2015, folosirea de cuvinte cheie este mai mult despre semantica. Google a ajuns atât de bun la interpretare în sensul utilizării caută cuvintele cheie, este înfiorător.

Nu se uită doar la cuvintele cheie, dar, de asemenea, și la sinonime ale acestora, pentru a intelege ce vrei sa spui atunci când tastezi, de exemplu "cinci baieti".

Google va şti că, probabil, nu sunteţi în căutarea pentru 5 bărbaţi aleatori, dar mai degrabă va presupune că sunteţi în căutarea pentru fast-foodul în lanţ "Cinci baieti, burgeri & cartofi prajiti" uitandu-se la căutări similare, care pot include cuvinte cheie "burgeri" şi "prajiti.

Atâta timp cât te asiguri că cuvântul tău cheie este prezent în locuri strategic importante (cum ar fi titluri, URL-ul şi meta descriere), nu este nevoie să-l menţionezi de mii de ori în textul tău.

Doar concentreaza-te asupra cititorului şi a integra perfect cuvinte cheie de câteva ori.

Prospetime de conţinut

Hubspot a făcut un punct de reper în acest an care a demonstrat, încă o dată, că dacă postaţi mai frecvent asta îmbunătăţeşte clasamentul Google.

Cu toate acestea, postarea de conţinut nou este doar o modalitate de a semnala prospeţimea Google. Exista o multime de lucruri pe care le puteţi face cu conţinut deja publicat să-l facă mai actualizat.

Brian Dean din Backlinko, de exemplu, a publicat doar în jur de 30 mesaje în 2 ani. Dar el ţine toate posturile lui până la data de rescriere şi adăugă noi informaţii pe care le găseşte.

În timp ce este important să se publice în mod regulat, puteţi obţine încă rezultate foarte bune cu postat o dată pe lună, atâta timp cât conţinutul este în profunzime şi aprofundat.

Răspunsuri directe

În sfârşit, unul dintre cele mai recente actualizări oferă răspunsuri directe. În cazul în care conţinutul este scris destul de clar pentru Google pentru a recunoaşte ca un răspuns la o întrebare specială, va apărea direct sub caută.

Matt Cutts, fostul şef al echipei de spam Google şi voce adesea publică pentru cele mai recente modificări SEO şi algoritm, a anunţat anul trecut că oamenii care au renunțat la jargon ar fi chiar pe cale dreaptă.

De aceea detaliate ghiduri şi tutoriale devin tot mai populare. Astfel asiguraţi-vă că a-ți scris clar,buzzworduri şi construcţii complexe de propoziţie nici nu te va face să suni inteligent, nici nu te va ajuta la SEO.

Moz a enumerat toate aspectele critice care trebuie să le păstraţi în minte, dacă doriţi să faceţi bine cu răspunsuri directe.

2. HTML

Următoarea mare parte de care va trebui să aveți grijă, odată ce v-aţi asigurat că conţinutul este evergreen, este HTML.

Nu trebuie să fie un coder profesionist sau să obţi o diplomă în programare, dar o afacere online fără să şti HTML de bază ar fi la fel ca a conduce fara sa sti ce inseamna culorile de semafoare.

Din fericire, cu locuri precum Codecademy sau Khan Academy, există posibilităţi mai mult decât suficiente pentru a afla totul despre HTML în clipe, gratuit.

La dracu, puteţi chiar învăţa la locul de muncă doar cu ajutorul unei simple foi, ca aceasta.

Să aruncăm o privire la 4 părţi de HTML pe care ar trebui să le optimizaţi pentru fiecare bucată de conţinut pe care o produceți.

Tag-uri de titlu

Tag-urile de titlu sunt echivalentul online al titlurilor de ziare. Acestea sunt ceea ce apare în fila browser-ului atunci când deschideţi o nouă pagină.

Tag-ul HTML utilizat pentru acestea se numeşte titlu, dar în cazul blogurilor adesea acesta devine un h1-tag, care vine pe poziţia de prim ordin.

Fiecare pagină ar trebui să aibă doar un tag h1 pentru a face titlul clar pentru Google. V-am arătat cum să faceți acest lucru în Quicksprout University, dar prima pagina de Sage a întocmit o serie de lucruri pe care le puteţi face pentru a învăța cum să faceți asta.

Descriere meta

Descrierile meta sunt ceea ce apare ca un fragment, atunci când Google afişează pagina ta ca urmare a căutării. Este uşor să-ți dai seama cine și-a făcut temele despre şi cine nu:

Rezultatele optimizate nu vor fi întrerupte şi se termina cu "..." sau par ca se termina brusc. Ei menţionează, de asemenea, cuvintele cheie.

Vă pot învăţa cum să venițti cu idei pentru meta tag-uri în Quicksprout University, şi, de asemenea, ar trebui să verificaţi unele exemple bune pentru a obţine un simt pentru descrieri.

Nu vă gândiți prea mult la acest fragment de text de 160 de caractere. Când o scrieți, ar trebui să se păstreze cautările în minte, mult mai mult decat motorul de căutare.

Schemă

Schema este rezultatul unei colaborări a mai multor motoare de căutare şi este, în principiu, doar un subset de taguri HTML specifice, care va îmbunătăţi modul în care conţinutul este afişat pe paginile cu rezultate ale motorului de căutare (numite, de asemenea, SERPs).

Rating-ul din exemplul de mai sus cu Bitcoin a fost creat utilizând Schema, de exemplu. Este un factor destul de mic, dar cu siguranta bună practică.

Moz are câteva sfaturi bune despre cum să obţineţi cele mai multe din Schema. Când aţi terminat, nu uitaţi să testați pagina dumneavoastră să vă asiguraţi că totul se execută fără probleme.

Subheaduri

Am identificat anterior subheadurile ca unul dintre 7 lucruri de care fiecare pagină de destinaţie mare are nevoie.

Nu numai că ajută la formatarea și structurarea conținutului tău, şi oferă ușor cititorilor tăi puncte de referinţă, dar acestea afectează, de asemenea, și SEO.

În comparaţie cu tag-urile h1, tag-urile h2, h3, h4 şi subheadurile suplimentare au mai puţină putere de SEO, dar tot contează, şi, prin urmare, ar trebui să fie utilizate.

Servere Dedicate Personalizate.

Alege singur resursele necesare. Servere de la 49 Euro. Protectie DDoS. IPMI. Suport 24/7/365. Poti adauga RAM, SSD, HDD, IP-uri, hardware RAID etc.

Plus că este una dintre cele mai uşoare victorii de SEO pe care le puteţi obţine în WordPress.

3. Arhitectură

A treia şi ultima parte a pe paginii SEO, care o voi acoperi, este arhitectura. În timp ce această parte devine super techy super rapid, există câteva lucruri simple, de care toată lumea poate şi ar trebui să aibă grijă, pentru a îmbunătăţi Topul SEO.

O arhitectura bună a site-ului ce duce la o experienţă extraordinară pentru utilizator atunci când el navighează pagina dvs., prin lucruri cum ar fi încărcarea rapidă, o conexiune sigură şi un design de mobil.

În mod ideal, vei mapa arhitectura site-ului inainte de a cumpara domeniul, ca să obţineţi cu adevărat drumul spre un mare user experience (UX).

ConversionXL a publicat un ghid despre cum să vă asiguraţi că UX funcționează.

Trebuie, de asemenea, să optimizezi o serie de lucruri pentru o mare "experienţă a motorului de căutare". Mai usor site-ul dumneavoastră este accesibil la Google, mai bine va rankați.

Să fie găsită mai ușor

Vă amintiți de paianjenii din video-ul introductiv? Acestea sunt programe care "târăsc" de pe o pagină de pe site-ul tău la alta prin intermediul link-urilor.

În funcţie de cât de bine se pot indexa toate paginile de pe site-ul dvs., ele vor fi mult mai probabil să raporteze la Google că eşti un rezultat bun.

Mai gros webul de link-uri între paginile site-ului, mai usor este pentru antene pentru a ajunge la toate dintre ele, da motorul de căutare o mai bună înţelegere a site-ului.

Puteţi face acest loc de muncă mai uşor pentru Google prin crearea unui sitemap, folosind un plug-in simplu, dacă vă aflaţi pe WordPress sau un on-line generator de sitemap XML.

Pentru a vedea o migrare în acţiune, puteţi utiliza acest instrument.

Conţinut duplicat

Există o mulţime de mituri clasament în apropiere de conţinut duplicat, şi cum rănește topul dvs. O greşeală comună este de a gândi că totul de pe pagina ta ar trebui să fie original.

Re-postarea conţinutului tău pe alte site-uri, sau publicarea comentariilor din nou pe site-ul tău, nu afectează SEO-ul tău, dacă nu o faci în mod greşit (spam).

De exemplu, dacă repostați conţinutul dumneavoastră exact la o priză de mare ca Medium, acesta ar putea răni topul dvs, deoarece Google indexează articolul dumneavoastră Medium în primul rând, aşa cum este pe domeniul mai autoritar.

Pentru a te asigura că nu vei fi penalizat, educă-te despre redirecţionările 301, care sunt o modalitate foarte bună de a gestiona conţinutul duplicat.

De asemenea, am pus împreună un ghid pentru a vă arăta cum să abordați problema cu tag-urile rel = canonical pentru link-urile de pe Quicksprout.

Conceput pentru telefonul mobil

Să recunoaştem că, dacă pagina nu este concepută pentru telefonul mobil, ai pierdut.

Ia în considerare acest lucru: peste 500 de milioane de utilizatori de Facebook, (care este jumătate de miliard, doar, pentru claritate) utilizeaza doar facebook prin intermediul telefonului mobil zi de zi.

În timp ce există mai multe modalităţi de a face paginile să arate ca pentru mobil, îți recomand să începi prin verificarea cu instrumentul Google cum apare pagina ta acum.

Cele mai multe teme WordPress sunt mobile-friendly de la început în aceste zile, şi dacă nu, se poate instala oricând un plug-in pentru a avea grijă de el

Puteţi, de asemenea, doar pune în aplicare sugestiile Google sau angaja pe cineva să facă modificări.

Viteza paginii

Nu te păcăli, stii doar cât de important este acest lucru. Îți amintești cât de supărat ai fost ultima dată când wifi a luat 20 de secunde pentru a încărca o pagină?

În 2015 preţuim timpul nostru mai mult decat orice, şi mult timp de încărcare poate ucide absolut conversiile.

Din nou, Google are un instrument pentru a testa cu uşurinţă acest lucru. Un alt mod de a vedea dacă ceea ce faci este bine este să folosești acest test gratuit de la Pingdom.

ConversionXL a identificat câteva sfaturi pentru a creşte viteza de site-ului şi la Crazy Egg îți arătăm cum sa storci acea extra secundă pentru a îmbunătăţi experienţa de utilizator.

Cuvinte cheie în URL-uri

Includerea cuvintelor cheie direcţionate în URL-urile din postările blog-ului este ceva ce nu poate lipsi. Nu ar trebui să risipești acele puncte SEO.

Ai putea modifica structura de permalinks de pe WordPress, şi cu siguranţă ar trebui să păstreze utilizatorii umani în minte, dar inclusiv cuvântul cheie în adresele URL este o brainer nr.

HTTPS şi SSL

Google a anunţat că securitatea este acum considerată un semnal de clasament.

Există două protocoale de securitate comune: HTTPS (o versiune securizată de HTTP) şi SSL (Secure Socket Layer).

Ambele merg şi pot fi considerate, chiar daca acestea nu vă ajută prea mult.

Servere Cloud cu functii de IaaS. Tarif pe ora.

Trafic nelimitat. Incearca acum Gratuit.

Mutarea dintr-o conexiune nesecurizată HTTPS sau SSL necesită un pic de lucru, dar în valoaremerită timpul tau. Dacă începi cu un domeniu nou, ia în considerare achiziţionarea acestuia ca o opţiune de la registratorul de domeniu sau serviciul de găzduire web.

SEO în afara paginii

Bine, e timpul pentru a păși în afara casei şi să iei o privire la curtea din faţă. Acum vă voi arăta 4 zone mari de off-page SEO.

Daca doriti o prezentare solidă pe o singură pagină, uită-te la marele infographic al lui Shane Barker.

1. Încredere

PageRank, celebra formulă inventată de fondatorii Google este de departe nu singura măsură luată pentru clasamentul de pagini în rezultatele de căutare de top 10.

Încrederea devine din ce în ce tot mai importantă şi cele mai recente actualizări Google au lovit site-uri de spam şi obscure.

TrustRank este o modalitate pentru ca Google să poată vedea dacă site-ul este legal sau nu. Dacă arăţi ca un mare brand, Google este probabil să aibă încredere în tine, de exemplu.

Backlinkurile de calitate la site-urile cu autoritate (cum ar fi .edu sau gov), de asemenea, ajuta. Există 4 piese pentru a construi încredere.

Autoritatea

Autoritatea generală a site-ului este determinată de un amestec de 2 tipuri de autoritate pe care o puteţi construi:

Autoritate de domeniu, care are de a face cu cât de bine cunoscut numele dvs. de domeniu este (coca-cola.com este foarte autoritar, de exemplu), și Pagina de autoritate, care se referă la câtă autoritate are conţinutul de o singură pagină (de exemplu un post de blog).

Puteţi verifica autoritatea dumneavoastră aici, bazat pe o scară de la 1 la 100.

Pentru a-ți îmbunătăţi autoritatea, utilizează unele ponturi pe care ți le-am dat pentru a-ți creşte autoritatea fără să trişezi.

Rata de creștere

Rata de creștere este pur şi simplu o măsură a cât de mulţi oameni au văut chiar și doar o pagina pe site-ul tău, înainte de a ieși imediat.

Conţinut, timpul de încărcare, uzabilitate şi atragerea cititorilor sunt toate parte de a reduce rata de saritura.

Video este o altă modalitate foarte bună de a face acest lucru, dar ai nevoie de conţinut să iasă în evidenţă şi să livreze (tampon pe 5-pași de proces este un loc grozav pentru a începe cu video).

Vârsta domeniului

Îți amintești vremurile când antreprenori tineri ca și mine erau toți pe val? Cine au fost cei mai respectați oameni de afaceri?

Baieții vechi. Jack Welchs şi Warren Buffetts ai lumii.

Domenii pe internet, similară. Probleme de vârstă de domeniu, doar puțin.

Dacă site-ul nu e sus şi rulează încă, ia în considerare găsirea unei accesibilități, expirat domeniu şi folosindul.

Identitate

După cum sa menţionat mai sus, având un brand sau identitatea personala online este un semnal de mare încredere pentru Google, dar este nevoie de timp pentru a îl construi.

Stii ca esti un brand atunci când te cauți pe google şi ceva de genul acesta apare:

Nu trebuie să aveţi un nume de brand, crearea personală de brand e la fel de bine.

Ce e mai mult, construirea de semnale brand previne la sancţiuni viitoare prin intermediul Google actualizări.

2. Link-uri

Doar de cât de departe vă aflaţi în acest ghid deja vă arată că concepţia comună "backlink sunt totul" este doar greşită.

Acestea sunt doar o parte a SEO, la fel ca toate celelalte domenii pe care le-am acoperit deja. Exista o multime de moduri de a obţine backlink.

Dar indiferent ce faci, nu doar aştepta pentru oameni să se leagă de tine, asta e un prost joc, ai de gând să trebuie să iei iniţiativa şi să ceri pentru ei.

Ia în considerare acesti 3 factori atunci când încerci de a obţine backlink:

Calitatea de link-uri

În timp ce link-urile nu sunt de tot, atunci când se uită la link-uri, calitatea lor este totul. Calitatea link-urilor tale contează mult mai mult decât cantitatea de link-uri ai.

Construirea backlink de calitate este totul despre ajungând la sursele potrivite şi oferirea de valoare în schimbul un link solid, şi am să vă arăt tone de moduri în Ghidul nostru avansat pentru a construii linkuri.

Textul ancoră

Ancora text este textul utilizat atunci cand alte site-uri link-ul pentru tine şi da, este important. Diferenţierea între tipurile de ancora text este o regulă bună de degetul mare:

Mai bine dacă textul sună mai natural.

Iată un exemplu: ai putea fie să dai link la un ghid pe ancora text cele mai bune practici de legătură între cuvântul "click aici" sau doar natural menţionând-o în fluxul de scris (cum am făcut în prima jumătate a acestei teze).

A doua categorie este numită backlink contextual, şi este cel pe care trebuie să ne străduim.

Numărul de link-uri

În cele din urmă, numărul de link-uri totale desigur conteaza, de asemenea, aveţi nevoie pentru a lungul timpului construi backlink de înaltă calitate la scară.

3. Personale

A treia categorie de off-page SEO, care este demnă de privit, este factorii personali. În timp ce cele mai multe dintre acestea sunt în afara de control, există câteva lucruri pe care le puteţi face pentru a creste sansele de a ajunge la un anumit public.

Tara

Toţi căutătorii sunt prezentați cu rezultatele relevante în ce ţară sunt în. Deschise ori recomandată de magazine şi restaurante sunt afişate în fusul orar.

Cuvintele sunt interpretate în mod diferit. Cineva caută "Mângâietor" în SUA vor fi afisate pături pentru patul lor, întrucât cineva în Marea Britanie ar putea vedea Suzete, pentru că asta e ceea ce termenul înseamnă acolo.

O modalitate de a semnala Google că doriţi să vizaţi anumite ţări este, desigur, incluzândule ca şi cuvinte cheie, dar cu sigurantă Intreaba-te dacă aceasta este în valoare de ea pentru a merge multinaţionale.

Oras

Geo-orientare merge chiar mai departe, până la un nivel de oraş. De aceea, atunci când cauți pe google oricare rapid lanţ alimentar, vă sunt prezentate, de obicei, rezultatele din dreapta în jurul blocului.

Din nou, folosind nume de oraş ca şi cuvânt cheie vă ajută, dar nu vopsea-te într-un colţ sau veţi termina fiind considerat ca o autoritate locală numai.

Istoricul de căutare În cazul în care căutătorul a fost în aceeaşi pagină înainte, sau chiar a vizitat site-ul în general, aveţi mai multe şanse să apară, deoarece Google crede ca esti un rezultat relevant pentru căutarea.

Socializare

Ai un canal pe Youtube, sau un profil Google Plus pentru brand? Dacă da, mai mulţi oameni ca tine, mai bine.

Atunci când google recunoaşte că te-ai semnalat ca un brand pe reţelele sociale, este mult mai probabil pentru a vă arăta rezultatele de la aceste branduri, sau chiar contactele personale aveţi.

4. Sociale

În sfârşit, să aruncăm o privire la factori sociali de off-page SEO. Pe lângă semnalele sociale direct din căutare, există alte modalităţi de rezultate bune pe social media care vă vor ajuta să rang mai bine.

Fie că este direct prin mai multe link-uri, sau indirect printr-un impuls de PR, social contează.

Am făcut mai multe studii de caz asupra Quicksprout, dovedind mass-media sociale sunt bine în valoare de timpul tau.

Există 2 factori principali de influenţă.

Calitate de partajări

Ca şi în calitatea de backlink, care împărtăşeşte conteaza mai mult cat de des. Google recunoaşte influenţă şi atunci când le partajaţi conţinut acea parte are suc de SEO mai mult decât pe aproapele tău.

O modalitate foarte bună de a obţine influenţă pentru a partaja conţinut este de a le anunța înainte chiar publica, sau încă mai bine, le include citând sau le intervievarea.

Desigur vă trebuie, de asemenea, să spuneți o multime de celebritati online care sunt deja interesaţi de subiect.

Puteţi găsi articole asemanatoare (poate unul vă finanţează în timpul cercetării), conectaţi-l la un instrument numit Topsy, şi găseşte influenţă care au împărtăşit-o.

Apoi spuneţi-le că ați publicat o nouă piesă pe aceeaşi temă.

Numărul de partajări

Valorii sociale secundare este numărul de acţiuni. Debarcare unui hit viral este visul fiecare comerciant, dar acesta este supraapreciat.

Ghidul Okdork despre ceea ce este nevoie pentru un articol pentru a merge virale dă ai câteva idei ce să optimizeze, dar ştiu că "merge virale" este cea mai mare parte o chestiune de a publica în mod constant mare conţinut.

Oh, şi promovarea postului de pe blog ca un nebun.

Concluzie

Sper ca acest ghid să te facă să-ți dai seama că în 2015, SEO nu mai este opţional.

În timp ce acesta nu ia o mulţime de efort pentru a obţine dreptul de câteva Noţiuni elementare, v-ar putea ucide prezenţa dumneavoastră online, dacă nu.

Nu-ți face griji dacă ai luat deja unele decizii de SEO în trecut, care nu au fost alegerea perfectă.

Doar începe astăzi. Fă cercetare de cuvinte cheie înainte de a scrie următoarea blog post şi de a optimiza elementele de bază, cum ar fi titlu Tag-uri, folosind cuvintele cheie şi ajustarea descrierea ta.

Si cine stie – poate data viitoare când apăsaţi publică, vei ieși în evidență.

După citirea acestui ghid, cum îți vei schimba atitudinea față de SEO?

  • Tradus și adaptat.
  • Administreaza-ti afacerea iar noi serverul.

    Echipa profesionista disponibila 24/7/365.
    Share: