Blog

Startup.
MivoCloud Baner

5 Moduri de îmbunătățire a strategiei tale de Facebook marketing pentru magazinele online.

Recent, Facebook a anunțat că aproape 1.7 miliarde de oameni în lume utilizează activ site-ul, și numărul lor crește pe zi ce trece. Acum, e timpul cel mai potrivit să te concentrezi pe strategia de marketing pe Facebook.

Această audiență enormă care mai este în creștere transformă Facebook-ul într-o platformă de marketing extrem de valoroasă pentru brandurile comerțului online care sunt în căutarea a unei surse masive de trafic pe rețelele de socializare. Acum are chiar și un nume: F-comerț.

Dar fii atent, 67 % din comercianții cu amănuntul din spațiul online utilizează Facebook-ul pentru a atrage trafic pe site-urile lor. Privind aceste cifre, crezi că poți să te faci evidențiat din mulțime? Desigur nu, pentru că o strategie remarcabilă de marketing pe Facebook va cere mult efort abordat în moduri inteligente.

În acest post, nu avem de gînd să rătăcim despre instrumente generale și sfaturi pe care marketerii de pe Facebook deja le cunosc. În schimb, lasă-ne să îți dezvăluim 5 lucruri puțin cunoscute dar tactici dovedite de care comercianții online pot profita pentru ași îmbunătăți strategia lor de marketing pe Facebook.

Realizează mai mult din instrumentul Audience Insight.

Cunoașterea clienților tăi îți permite să țintești oamenii care au nevoie de produsele/serviciile tale, și pe cei care vor cheltui bani pe ele în magazinul tău.

Efectuarea sondajelor, discuțiile cu potențialii cumpărători, urmărirea evenimentelor sau campaniilor concurenților sunt probabil moduri bune pentru ați cunoaște cumpărătorii țintă, dar nu în cele mai dese cazuri.

Cînd vine vorba de a obține o imagine în ansamblu despre cine ar putea fi clienții tăi, ce vîrstă medie ar avea majoritatea, de ce sunt pasionați și cu ce se ocupă în mod normal, Audience Insight este unul dintre cele mai bune pentru intrumente analitice pentru a te ajuta să descrii cel mai exact cumpărător pentru afacerea ta.

În Audience Insight, poți selecta una din cele 3 audiențe de la care poți prelua informații: oricine de pe Facebook; oamenii conectați la pagina ta sau un public personalizat.

Având în vedere că Facebook pare să știe totul despre utilizatorii săi, poți sa aduni oricare parametri de audiență care iți ilustrează cumpărătorul țintă: locație, vîrstă, sex, specialitatea lucrului, statusul marital, interese, activitate, paginii care i-au plăcut.

Sfaturi: Pentru a realiza cel mai mult din Audience Insight, trebuie să știi că cu cît mai mult restrîngi o audiență țintă pentru a o analiza, cu atît mai exacte vor fi datele pe care le aduni, și cu atît mai aproape vei fi în căutarea cumpărătorului potrivit.

Anunțurile Facebook către audiența potrivită.

Din fiecare 10 vinzători online, aproximativ 7 din ei investesc o mare parte din bugetul lor în anunțurile pe Facebook pentru a atrage trafic, dar 4-5 din ei vor înceta să mai publice anunțuri pe Facebook după un timp, pentru că ,, nu este eficient și este prea costisitor,,-cel mai popular răspuns oferit de vînzătorii online cînd sunt întrebați. Oamenii care fac click pe anunțuri termină cu aceea că părăsesc site-ul fără să cumpere. Fiecare click pe anunț care nu aduce cîștig afectează profitul vînzătorului.

De ce se întâmplă astfel? Ei au un potențiat atît de bogat de trafic, dar ei nu țintesc anunțurile lor în audiența potrivită.

Unul dintre principalele avantaje de pe Facebook este că îți oferă o mulțime de informație eficientă pentru ca tu să țintești în anunțurile tale oameniii care sunt pătrunși în oferta ta. Instrumentul menționat mai sus este unul puternic pentru a te ajuta.

Sfaturi: Dacă vrei să creezi anunțuri pe Facebook ieftine și care se convertează ușor, evită țintirea slabă prin:

· Cunoașterea cumpărătorilor tăi perfecți, și utilizarea unei metode analitice cantitative și calitative la dispoziția ta.

· Definirea publicului personalizat cît mai specific posibil astfel încît Facebook-ul să arate anunțurile tale utilizatorilor care seamănă cu cumpărătorii tăi ideali.

Prin țintirea corectă a audinței pentru anunțurile tale, nu numai că vei evita click-urile fără valoare de la utilizatorii greșiți ( care te previne de la cheltuielile zădarnice), dar deasemenea vei atrage un trafic de caliatte înaltă care probabil are nevoie de produsele tale.

Promovează video pe Facebook

Cel mai văzut video de pe aceasta pagină Buzzfeed Tasty a generat 50 de milioane de vizualizări în primele 7 zile, și 2.4 milioane de interesări. Clipul care capturează momentul adevărat cind un copil fotbalist și-a consolat adversarii la Olimpiada de la Rio 2016, postat de NowThis, a avut 89 milioane de vizualizări în primele 3 zile și 3.5 milioane de interesări.

Clipurile virale trec peste fluxul de știri de pe Facebook, și brandurile răspîndesc cu succes conținutului lor în formă video pe Facebook se bucură de angajamente mai mari ( like-uri, distribuiri, comentarii ) din partea comunității mai mult ca niciodată.

Utilizatorii de Facebook trec de la texte și imagini spre vizionarea clipurilor video. Video este noua tendință în formarea conținutului - este o strategie de marketing pe Facebook pe care ar trebui să te concentrezi.

Sfaturi: Cum afli ce fel de videouri să postezi pe Facebook așa încît să primești cele mai bune angajamente?

Secretul de dinăuntru este acela ca să îți înțelegi cumpărătorul este extrem de important. Încearcă să studiezi ce tipuri de conținut audiența ta țintă este cel mai probabil să fie interesată, atunci poți crea clipuri originale ( dacă ai destul buget și resurse) sau să distribui clipuri deja existente. Utilizează postări reclamate, postări sponsorizate, sau anunțuri de pagină pentru a-ți promova clipurile tale să atingă cea mai mare audință țintă și să aducă cele mai bune angajamente.

Marketingul de influențare pe Facebook

Aproape 30% din marketerii de influențare din Statele Unite menționează Facebookul ca fiind platforma de influențare favorită, urmată de Instagram. Nu este totuși surprinzător, pentru că mulți influențatori utilizează imagini și clipuri pentru a-și promova mărcile cu care lucrează.

Cînd pentru prima dată îți deschizi magazinul, vei avea puțini urmăritori pe Facebook; caută niște influențatori care sunt populari printre cumpărătorii tăi țintă pentru a crea un parteneriat. Cu clipurile, fotografiile și recenziile produselor lor a conținutului sponsorizat de tine, ei vor direcționa o mulțime de trafic de la urmăritorii lor către pagina ta și site-ul tău.

Aici sunt cîteva metode efective pentru mărci ca să atingă o audință țintă pe scară largă prin inițiativele marketingului de influență:

· Transmisiunile video în direct postate de un influențator: un tutorial sau o revizuire despre produs.

· Campanii cu hashtag, cadouri, coduri promoționale exclusive pentru fanii unui influențator.

· Plasarea produselor în fotografii și conținut video postat de un influențator.

· Postări reclamate pentru a atinge o audință mai largă: pritenii unui influențator.

· Conținut care face legătura cu alt conținut sponsorizat pe alte canaluri în care influențatorul este activ, precum e Instagram, Youtubul, un blog și altele.

· Evenimentele offline care sunt găzduite de un influențator pentru a promova produsele sponsorizate.

Probabil este o strategie costisitoare de marketing pe Facebook, sponsorizarea influențatorului este o tactică dovedită pentru a genera trafic țintă pentru comercianții online în special pentru comercianții intermediari.

O strategie de marketing de importanță extremă: Fii condus de date.

Nimeni nu poate spune care anunțuri, clipuri sau influențator poate genera cea mai bună conversie pentru afacerea ta. Doar cifrele au cel mai mult de spus aici.

Cît de multe accesări și click-uri un anunț adună, cît de multe vizualizări, like-uri și distribuiri un video generează, cît de mult trafic un influențator direcționează către pagina ta de web...Aceste cifre sunt decisive în determinarea dacă strategia lucrează pentru afacerea ta.

Sfaturi: Pentru oricare strategie de marketing pe care planifici să o aplici pe Facebook, fii sigur că definești valorile ei clar pentru evaluarea rezultatelor. Cele mai bune valori sunt specifice, directe, simple, transmițând direct către obiectivul de conversie final.

Fă un obicei din a fi condus de date în orice tactică pe care o implementezi, continuă să testezi diferite versiuni și ia decizii bazate pe cifre reale - acesta e cea mai bună îndrumare care îți spune ce lucrează mai bine pentru afacerea ta pe Facebook.

Concluzie

,,Este o chestiune de timp - ca în vreo 5 ani - mai multe afaceri să activeze pe Facebook decît pe Amazon,, Afirmă Sumeet Jain, directorul, CMEA Capital.

Te alături unui aventuros și provocator joc - industria de comerț online, globală și explozivă. Dacă nu o aduci pe Facebook, atunci căderea ta este doar o chestiune de timp. Și chiar dacă o faci în mod greșit, fără o strategie înțeleaptă de marketing pe Facebook doar va încetini procesul.

În schimb, înțelege-ți bine cumpărătorii prin realizarea deplină a potențialului instrumentului Audience Insight, investește în utilizatorii țintă potriviți, ajunge din urmă cu noua tendință de clipuri video, crează parteneriat cu influențatorii care îți pot aduce trafic valoros pentru marca ta, și fii condus de date.

Prin urmărirea celor 5 tactici dovedite, deasemenea va fi doar o chestiune de timp atunci cînd Facebookul îți va aduce trficul țintă atât de valors pentru site-ul tău șu un volum mai mare de venituri magazinului tău online.

Servere Cloud cu functii de IaaS. Tarif pe ora.

Trafic nelimitat. Incearca acum Gratuit.

  • Tradus și adaptat.
  • Share: