Blog

Startup.
MivoCloud Baner

25 de antreprenori inspiratori sub 40 de ani care schimbă lumea.

25 de antreprenori de succes sub 40 de ani care schimbă lumea

Colegi, priviți către tinerii promițători! Proiecte uimitoare. Dacă înainte oamenii de afaceri erau mai degraba “orizontali” tradiționali, atunci ăștea noi vor fi “verticali”. Poate în careva aspecte ei sunt mult mai răi decît cei tradiționali, dar în alte aspecte mult mai buni. Noi niciodată nu vom înceta să inventăm ceva nou, pentru că problemele pe care trebuie să le rezolvăm și soluțiile care pot fi perfecționate, nu se vor termina niciodată.

Dacă doriți să fiți de succes, aflați cum au ajuns la succes alții. Probabil că nu veți putea crea următorul Snapchat, dar veți putea crea ceva absolut nou. Adevăratul sens este în asta.

Entrepreneur ne vorbește despre 25 de antreprenori sub 40 de ani, din istoriile cărora poți să te inspiri. Ei lucrează în domenii total diferite, dar toți au o calitate comună - acești oameni au văzut cum alții fac ceva, și au hotărît să facă același lucru altfel. Dacă doriți să fiți antreprenor atunci trebuie să ieșiți în evidență. Să încălcați regulile. Să priviți lumea, sau o problemă, cu gîndul că există cea mai bună modalitate ca să o rezolvați.

Drumul de la nașterea ideii pînă la punerea în aplicare nu e chiar atît de lung în lista noastră. Unii din eroii articolului nostru au fondat compania mai puțin de un an în urmă. Toți acești oameni sunt destul de tineri și nerăbdători pentru a pîndi mult timp succesul. Atunci tu ce aștepți? Mergi înainte, crează ceva nou, și sperăm că anul viitor vom scrie și despre tine.

În ordine alfabetică.

1. Aidin Akar, Director executiv Influenster.

Akar a suplinit decalajul dintre demonstrarea produsului și industria cercetărilor de marketing. El propune oamenilor social activi să se folosească de versiunile depline ale produselor, în același timp furnizînd companiilor informație importantă și actuală și date de marketing.

”Co-fondatorul meu, Elizabeth Sherli, a lucrat cu clienții din lista Fortune 500 la campanii de demostrații a produselor, dar eu munciam într-o companie, ocupîndu-mă cu datele de marketing. Ambii am înțeles că companiile, au nevoie de a primi răspunsuri mai eficient din partea tuturor clienților,- spune Akar, - deci în această industrie era o nișă liberă serioasă. Influenster a fost creat cu ideologia activării utlizatorilor din rețelele sociale, și în același timp furnizarea informației importante și prețioase către marketeri.”

Influenster are deja o comunitate din mai mult de 2 milioane de consumatori influenți și social activi.

2. Gerard Adams, co-fondator Elite Daily

Devenind milionar la 24 de ani, Gerard Adams a vîndut compania Elite Daily anul trecut a cărei co-fondator este, pentru suma de 50 milioane de dolari. Acum Adams începe o carieră de mentor pentru mileniali, călcând pe urmele unor personalități inspiratoare precum Tony Robbins și Gari Vainerciuk. În curînd Adam va deveni o celebritate de talie mondială.

El deasemenea a creat incubatorul necomercial Fownders în Newark. Organizația inspiră și susține antreprenorii și conducătorii începători.

3. Johnny Bran Junior, Proprietar Kitchen 67

Mai devreme în acest an, în editura The Huffington Post restaurantul lui Brann a devenit câștigător în categoria ”sandwich-ul pe care numaidecît trebuie să-l încerci înainte de a muri”. Însă omul de afaceri și organizator de acte de caritate, nu a devenit faimos datorită acestui lucru, dar datorită includerii tehnologiilor inovative în industria alimentației publice.

Restaurante din lumea întreagă, dar și companii de nivelul Apple și Verizon se consultă cu Brann, care odată a fost primul care a prezentat sistemul de comandă online prin tabletă, fixat pe o masă, și acum lucrează la introducerea unor mecanisme de achitare wireless a comenzilor. Pur și simplu instalați telefonul, tableta, calculatorul pe măsuță - și banii pentru mîncare vor fi luați automat de pe contul dumneavoatră.

”În unele etape mergem inaintea planetei,- recunoaște Brann- dar mereu suntem gata să învățăm de la alte localuri. În restaurant mergeți pentru impresii noi. Detalii perecum încărcarea telefonul la masă pot lăsa o impresie enormă. ”

4. Ian Krosbi, director executiv Bench

Contabilitatea nu e sexy. Respectiv contabilitatea este un nod în gît pentru fiecare antreprenor. De aceea, Ian Krosbi a hotărît să automatizeze introducerea datelor de contabilitate, făcînd munca mult mai ușoară pentru publicul larg.

Bench - este o companie tehnologică, care permite să automatizezi datele de contabilitate. În principiu, este un serviciu de introducere a datelor de contabilitate online. Clienții Bench, primesc în dotarea lor nu doar instrucțiunile de program dar și o echipă întreagă de contabili profesioniști.

”Această nișă nu fusese ocupată de nimeni. De aceea am ocupato noi,- spune Krosbi,- noi am construit o companie care transformă datele contabile dintr-o obliogație urîtă înr-un proces util și interesant.”

În momentul de față veniturile Bench alcătuiesc 33 milioane de dolari. Compania intră în grupul de companii Bain Capital. Ea deservește mii de companii din toată America, iar numărul de angajați numără mai mult de 250 de persoane.

5. Mike Festa, director de cercetare și dezvoltare Wayfair.

Mike Festa, directorul în cercetare și dezvoltare a companiei Wayfair Next, a fost inițiatorul proiectului pentru crearea tehnologiilor de realitate virtuală, care pot face procesul de shopping online mult mai interesant.

Pentru prima dată Festa i-a propus Wayfair crearea tehnologiilor care suplinesc realitatea virtuală trei ani în urmă, încă inainte să devină angajatorul companiei. La una dintre conferințe el a împărtășit ideile sale cu fondatorii companiei, și deja iarna trecută aduna echipa de programatori.

Acum echipa din peste 10 persoane a lansat deja aplicația suplinirea realității virtuale WayfairView, care ajută oamenii să vizualizeze produsul în totalitate la ei acasă sau la oficiu.

6. Adam Ghetti, director executiv Ionic Security

La 29 de ani Ghetti deja răstoarnă activ industria securității. Ionic Security în prezent colaborează cu trei departamente ale ministerului apărării SUA, cu companiile mari și companii financiare din Fortune 100, securizînd datele lor.

În trecut compania a colaborat cu Google Ventures, Goldman Sachs și Kleiner Perkins, acum însă Ionic lansează un nou proiect împreună cu Amazon Web Services (AWS), care va permite controlarea datelor și securizarea informației pe platforma AWS. Recent, Amazon, Goldman Sachs și altele au anunțat că au de gînd să investească în companie aproximativ 45 milioane de dolari.

În 2010 Ghetti a creat un instrument personal pe care îl numește Lacătul Social, - o aplicație a browser-ului care servește ca filtru pentru Facebook. Pe lîngă setările standarte de securitate, aplicația permite în totalitate controlarea datelor personale. Anume acest instrument a servit ca bază pentru Ionic Security.

”Sincer vorbind, nu este doar o setare de securitate. Sunt setările care calmează, pentru că deja lea-ți încredințat informația dumneavoastră, - spune Getti. Ele pot să folosească informația după bunul plac. Avem de gînd să creăm o companie nouă independentă pentru asigurarea securității. De pe timpurile Symantec și McAfee nu a mai existat una.”

7. Christen Hansiker, director executiv Gwynnie Bee

Hansiker a hotărît problema plus-size. În anul 2011 ea a oferit populației cu mărimi mai mari decît mediu o șansă să arate stilat și modern, lansând Gwynnie Bee, - serviciu online de abonare pentru arendarea hainelor pentru femei de mărimea 10-32.

Hansiker a făcut o revoluție în industria cu o cifră de afaceri de 108 miliarde de dolari. Noul ei model schimbă concentrarea de pe vînzările cu amănuntul pe statutul de membru permanent în clubul de arendare a hainelor. După cinci ani, 100 de milioane de dolari investiți și mai mult de 3 milioane de cutii livrate abonaților, Gwynnie Bee, care a început cu patru co-fondatoare într-un apartament din East-Village, a crescut într-o companie cu peste 350 de angajați care ocupă patru oficii în SUA și India.

”Dacă priviți situația din punct de vedere financiar și a afacerilor, 75% din femeile mature poartă mărimea de la 10 în sus. 67%- mărimea 14 și mai sus. Piața tradițională a ignorat și a descreditat sistematic astfel de femei,- spune Hansiker. – Hainele reprezintă o necesitate de bază, și progresul tehnologic nu le influențează deloc. Noi dorim, ca lumea să aibă o atitudine față de haine ca față de ceva ce poate fi ușor de primit și la fel de ușor de lăsat.”

8. Sanya Jamil, director executiv Bumble Brain Box

La fel ca Hansiker, Jamil a săvîrșit o revoluție în domeniul serviciilor de abonare. Lansat mai puțin de un an în urmă, Bumble Brain Box, zilnic trimite copiilor jocuri intelectuale alcătuite special cu scopul dezvoltării creierului.

”Vârsta de pînă la 5 ani - este cea mai importantă perioadă de dezvoltare a copilului, -dezvăluie Jamil, - dar părinților le este dificil să dedice copiilor suficient timp, dar alții în general nu cunosc cum să înceapă. Noi ne-am gîndit și am hotărât să oferim posibilitate părinților să se ocupe cu ceva împreună cu copii. Timp de doar câteva minute pe zi, dar rezultatul va fi uimitor.”

Pe lângă dezvoltarea creierului copilului, părinții mereu tind ca copii lor să fie captivați și fericiți. Jamil a deschis o piață, de care nimeni nu bănuia înainte de ea, și în fiecare zi cutiile cu jocuri se cumpără ca pîinea caldă.

9. Josh Kent, director executiv SunFrog

Programator care a învățat desinestătător, Kent doar în trei ani a construit cea mai globală companie în SUA care vinde tricouri, schimbînd în totalitate viziunea despre modele de afaceri. În prezent în compania lui muncesc aproximativ 400 de angajați.

Compania Etsy a inspirat mulți oameni de afaceri la deschiderea a mii de companii mici în întreaga lume. Potrivit, datelor statistice, SunFrog intră în topul 500 celor mai vizitate site-uri. Este mult mai popular decît Mashable, Reuters și Nordstrom.

”Vînzarea se schimbă. Dacă ai mulți abonați în rețelele sociale și o ideie bună atunci poți câștiga milioane, - consideră Kent.- suntem de succes doar dacă utilizatorii noștri au succes. De aceea noi creăm instrumente și tricouri pentru ca totul să se aranjeze cît mai bine. ”

10. Kyle Kamruz, director principal de operare, Cloudvirga

Kyle Kamruz a efectuat o revoluție în sfera ipotecară, automatizând procesele care din cauza crizei imobiliare din anii 2007-2008 au devenit total neeficiente. Compania lui, Cloudvirga, deja a primit venituri de 7,5 milioane de dolari, dar platforma ei Ipoteca Deșteaptă din august 2015 a ajutat utilizatorii să primească împrumuturi cu un total de 5 miliarde de dolari.

”Lucrez în această sferă de la vîrsta de 19 ani, așa că eu am simțit pe pielea mea consecințele crizei imobiliare. Pentru a încheia un contract și a primi o ipotecă durează luni întregi de obicei. Procesul este încetinit de greșeli, concedierile în masă, o mulțime de lucru cu documetele, lipsa transparenței și comunicației. Toate acestea măresc cheltuielile atît cumpărătorului cît și instituției financiare”.- spune Kamruz.

Anume aceasta face proiectul Cloudvirga să fie o companie de valoare și unică. La baza acestei companii stă o mulțime de cunoștințe teoretice și experiență practică a fondatorului.

”Programatorii care ar putea crea platforme uimitoare în alte domenii, nu pot așa pur și simplu să dea buzna în sfera ipotecară, pentru că ei nu înțeleg ce procese se petrec la oferirea unui împrumut pentru procurarea locuinței”. – explică Kamruz.

11. Annaly Krebs, fondatorul Social Nature

La vîrsta de 24 de ani, Annaly Krebs a lansat serviciul de cupoane ethicalDeal. În primul an de lucru al companiei au fost atestate vînzări de peste un milion de dolari. În anul 2015 Krebs a vîndut ethicalDeal.

În anul 2014 Krebs a lansat Social Nature - o companie de marketing, care susține totul ce este natural și pur ecologic. În comunitatea online Social Nature sunt peste 100 mii de utilizatori, dar investitorul companiei este fondatorul Shopify - Scott Lake.

Utilizatorii intră pe site, pentru a verifica ce produse noi ei pot procura. Social Nature apropie produsele de clienții anumiți, pe care îi aleg după principiul demografic sau geografic, iar cei selectați sunt fericiți să testeze gratuit produsele, despre care vor trebui să scrie un comentariu.

”Am văzut o oportunitate nemaipomenită să utilizez vocea poporului atunci cînd blocarea publicității este ceva normal. Majoritatea consumatorilor nu privesc sau nu au încredere în reclama tradițională. Sarcina mea este să ofer societății produse naturale și de calitate”,- spune ea.

12. Solomon Liu, director executiv, KidPass

Solomon Liu este veteranul industriei tehnologiilor avansate și un tată tînăr, care a decis să lanseze propria lui companie anul trecut. În fața lui stătea misiunea de a rezolva problema, pe care el a întîlnit-o și pe care o întîlnesc alții 22 de milioane de părinți mileniali din întreaga lume: cum să educi copii multilateral dezvoltați în condițiile unui timp și buget limitat.

”Fiind un milenial, consider educarea copiilor una dintre cele mai mari greutăți a generației noastre. Pe piață sunt foarte puține companii care ar ajuta în rezolvarea acestei probleme. Aproape totul ce facem noi în prezent, fie rezervarea unei mese, chemarea unui taxi sau înscrierea la medic, poate fi făcut doar printr-un click. Totuși dacă doriți să organizați un plan de activități pentru copii dumneavoastră, atunci veți avea nevoie de mult timp și mule forțe, dar la fel și de cartea telefonică, pentru că în mediul online este foarte puțină informație despre astfel de servicii”, - spune Liu. El a dorit să modernizeze însuși relația dintre tătici și copii, și s-o facă mai simplă datorită serviciului KidPass, care îi ajută pe copii să afle despre evenimente, tabere, lagăre, cercuri muzicale, muzee, și multe altele.

”Pe platforma noastră am adunat sute de companii locale, doar în 6 luni baza noastră de clienți a crescut de 10 ori, pe cale naturală. Timpul petrecut cu copii nu trebuie să fie un chin, și după cum îmi pare KidPass face mai simplă viața părinților.”

KidPass a primit investiții de un milion de dolari, de la un șir de companii influente, dintre care și fondatorii ClassPass. Solomon este îndreptat spre lărgirea afacerii și dezvoltarea ei.

13. Allison Magyar, președinte Hubb

Având 15 ani de experiență în domeniul invest-makertingului, Allison Magyar a creat o platformă de organizare a evenimentelor Hubb, menită să ușureze viața organizatorilor în tot felul de întilniri și conferințe. Hubb a fost creat pentru a rezolva problemele cu care Allison s-a întîlnit nu odată,- grămezi de scrisori necitite, tabeluri și grafice nefinisate. După părerea ei astea sunt cele mai mari bătăi de cap a tuturor managerilor care lucrează în domeniul dat.

Din momentul lansării în 2012 Hubb a făcut rost deja de 20 de clienți influenți, printre care Microsoft, Atlassian, Tableau și Intel. Hubb a fost gîndit din start ca o aplicație care este folosită cu succes în prezent de partenerii lui Allison, incluzînd Freeman AV, Meetings Online și Gather Digital. Fiind dirijată de Magyar, Hubb a început să fie popular printre organizatorii evenimentelor globale. Volumul acestei ramure se ridică la aproximativ 4 miliarde de dolari.

”Petrecînd cîteva nopți nedormite pentru alcătuirea editărilor și printarea ordinelor de zi a evenimentelor, am decis că trebuie să fie o modalitate mai bună pentru a dirija procesele organizaționale,- spune Magyar.- Nu am găsit vre-un sistem care să funcționeze de aceea l-am creat singură.”

14. James Matthews, director executiv Steadyfare

În anul 2016 se pare că fiecare companie dorește să muște măcar o bucățică din ramura de taxi. Faptul că, Uber a fost apreciat cu mai mult de 60 miliarde de dolari, înseamnă că primind chiar și 2% din piață, startup-ul are șanse să devină o companie cu cifra de afaceri de miliarde. Anume acest lucru are de gînd să facă Matthews.

”Sfera de taxi este relativ nouă, dar în ea a intervenit deja un rînd de probleme, -spre exemplu, monopoliștii. Am făcut o alternativă Uber, care permite șoferilor să cîștige mai mult,- spune Matthews, - este o industrie de servicii. Uber și Lyft nu sunt proprietarii automobilelor. Șoferii nu sunt angajații lor. Așa că, șoferul în orice clipă poate să vină la Steadyfare, ceea ce înseamnă un venit momentan.”

Această idee bună îl face să devină un concurent puternic pe piață. El nu trebuie să construiască infrastructura, trebuie doar să convingă oamenii că există o alternativă. Deja după o lună de lansare profitul Steadyfare alcătuia un milion de dolari, și la acest rezultat creatorul nu are de gînd să se oprească.

15. Ross McRae, directorul executiv VideoAmp

Ross McRae a studiat acasă, tot acolo el a însușit bazele codificării datelor, și a hotărît că va schimba definitiv atitudinea și perceperea informației de pe dispozitive diferite.

McRae a studiat matematica și astrofizica, dar a părăsit Universitatea din Califoarnia în anul 2011 și a lansat o agenție de programatori în formatul unei aplicații. El a fost unul dintre primii care a participat la proiectul experimental YouTube — Channel Factory, o companie care a fost fondată într-un apartament din Los Angeles.

Astăzi Ross conduce propria companie tehnologică VideoAmp, care oferă agenților de publicitate posibilitatea de a planifica, a cumpăra și a controla plasarea reclamei video pe diferite dispozitive și ecrane - televizoare, monitoare, telefoane și tablete.

16. Josef Neiman, fondatorul ShareRails

Josef Neiman este un antreprenor în sfera tehnologiilor înalte. Printre proiectele sale de succes este compania Brandcasting Unlimited, responsabilă de media-strategii tehnologice și digitale ale turului triumfal ale lui Britney Spears.

Compania lui nouă ShareRails - este o decizie multilaterală, care umple prăpastia dintre comercianții fizici și cei digitali, ea combină shoppingul-online cu sistemul de comentarii în timp real.

Mai devreme Neiman a lucrat la Google, unde a ocupat funcții conducătoare în departamente care erau îndreptate spre dezvoltarea vînzărilor, dispozitivelor mobile, și industria entertaiment-ului.

17. Polina Raigorodskaia, director executiv Wanderu

Polina Raigorodskaia a făcut miza pe dezvoltarea sferei metacăutărilor, creînd o platformă de căutare a biletelor pentru autobus și tren în toată America de Nord.

Pînă la lansarea Wanderu figuri cheie din această industrie declarau că crearea unui site pentru vinderea biletelor de autobus este imposibilă, pentru că nu există o tehnologie universală care a aduna un număr mare de transportatori diferiți. Dar Polina cu ajutorul echipei de dezvoltatori a realizat cu succes o astfel de tehnologie, în rezultatul căreai domeniul transporturilor de pasageri internaționali a călcat într-o lume digitală.

”Sarcina noastră este să dezvoltăm industria de transport a autobuzelor și trenurilor, dorim ca oamenilor să le fie mai ușor să aleagă traseul lor, - spune Raigorodskaia.- Tehnologia creată de noi este unică pentru că nu pur și simplu caută resursele disponibile dar la fel permite oamenilor să introducă orice adresă, oraș sau direcție, să găsească cea mai apropiată stație, să primească indicații cum să ajungă la ea, și apoi să ajungă acasă. Am adunat serviciile multor transportatori pentru a le oferi oamenilor ceea ce au anume nevoie.”

18. Robert Reffkin, director executiv Compass

Sfera agenților imobiliari pare a fi ultima din lume care va funcționa pe baza tehnologiilor digitale. Dar totuși trei ani în urmă Robert Reffkin și Ori Allon, au lansat Compass, o platformă care îi adună pe cei mai buni agenți imobiliari din SUA, cu resurse tehnologice uimitoare, pentru a face procesul cumpărării și vînzării cât mai simplu posibil și transparent.

Prin conducerea lui, Compass a lansat prima aplicație mobilă pentru agenți imobiliari, care permitea într-un singur loc să aprecieze imobilul, să producă conținut de marketing și să contacteze clienții. Ceea ce înainte ocupa ore întregi acum se realizează doar în cîteva minute, de aceea agenții pot să se focuseze mai mult pe nevoile clientului.

Formula lui Robert funcționează. Din momentul lansării au trecut trei ani și acum Compass are deschise 22 de filiale în întreaga Americă, mai mult de 1000 de agenți încheie contracte de vînzare-cumpărare a imobilelor de clasa premium în întreaga lume. Ultima înțelegere care costă 110 milioane de dolari se consideră a cincea după mărime din SUA.

Pînă la Compass, Robert a parcurs în Goldman Sachs drumul de la managerul departamentului de personal al președintelui și director operaționist, apoi încă 5 ani a lucrat director executiv într-o companie cu capital propriu. În 2005 el a fost desemnat asistentul special al secretarului guvernului SUA. Pe lîngă succesele în carieră el a luat parte la 50 de acte de caritate, cîte unul în fiecare stat american.

19. Cecile Shmolgrewber, director executiv Stereolabs

Aproape cele mai semnificative inovații tehnologice sunt legate cu mașinile, spre exemplu un automobil fără șofer, sau cu roboții din realitatea virtuală. Problema e că sensorii lor utilizează lumină infraroșie care lucrează doar pe distanțe mici și în încăperi închise, sau cu ajutorul unei uriașe și costisitoare tehnologii LiDAR.

Stereolabs, co-fondatorul și directorul căruia este Cecile, practică o altă abordare,- imitarea vederii omenești. Pe baza a două camere de felul care se află în telefonul nostru, dezvoltatorii au creat un program care calculează adîncimea la fel precum o face creierul nostru, făcînd comparație între imagini.

În rezultat mașinile văd la fel ca noi în încăperi și sub cerul deschis, pînă la 20 de metri, cu frecvența de 30 cadre pe secundă și rezoluția de 1080 pixeli. Chiar și sensorii Intel RealSense nu pot fi comparați cu această tehnologie în ceea ce privește rezoluția, unghiul privirii în ansamblu și frecvenței, și ei încă pot funcționa doar în încăpere. Sensorul ZED se utilizează acum în mii de proiecte, începînd cu roboții, dronele, automobile și finisînd cu realiatea virtuală.

”Pentru a executa acțiuunile gîndite de dezvoltatori, mașinile trebuie să vadă lumea. Dar ele nu o văd, în special dacă e să comparăm sensorii cu ochiul uman, spune Cecile. – Programul nostru funcționează pe baza unui cod care permite mașinilor să vadă la fel de bine, componentele lui sunt ieftine și disponibile oriunde. Natura a fost prima care a creat vederea. Noi am devenit al doilea.”

Cecile a cucerit lumea tehnologiilor înalte a bărbaților, dar nu demult alături de Kate Blanchett, Giorgio Armani a fost declarată cel mai de succes antreprenor.

20. Greg Sevits și Gabi Lewis, co-fondatori Exo

Doi studenți ai universității Brown au comandat 2000 de greieri, au căutat cum se face din ei făină și așa totul a început.

Compania Exo a devenit prima în utilizarea insectelor, în deosebi din greieri se fac batonașe cu proteină.

Compania a reușit să primească 6 milioane de dolari de la investitori serioși precum Tim Ferriss, Collaborative Fund și Nas. Ei deasemenea l-au făcut pe șeful restaurantului cu trei stele Mishlen responsabil de inventarea rețetelor. În așa fel compania a devenit prima organizație serioasă, care produce produse alimentare din insecte. Și asta în condițiile unei pieți încărcate.

După cum este și scris pe pagina lor web, ”proteinele din insecte, vor juca un rol deosebit în viitoarea industrie a alimentării; ne-a rămas doar să-i convingem de acest lucru pe cei din jur.”

21. Aaron Sherman, director executiv SevenFifty

În anul 2012 co-fondatorii SevenFifty, Aaron Sherman și Jeanfranko Verga au lucrat în calitate de somelieri, barmeni și consultanți, așa că ei înțelegeau ca nimeni alții cît de lung, dificil și învechit este procesul de efectuare a cumpărăturilor. Doi baieți s-au împrietenit în timpul studiilor în Florența, și au lucrat în barul Louis 649, unde l-au și întîlnit pe al treilea partener, Nill Parik, un analitic de pe Wallstreet care mereu intra în barul unde munceau. Cei trei tineri au creat conceptul SevenFifty, și au început să-l folosească în cadrul colaborării cu barul The Tippler.

A venit și anul 2016, iar SevenFifty a devenit o susținere pentru industria alcoolului și a vinului cu cifra de afaceri de 8,5 milioane. Tinerii au construit o platformă online, care îi permite utlizatorilor să caute și să filtreze produse și să comunice direct cu distributorii. Nu-i de mirare, că mai mult de 700 de distributori din 30 de state americane ( iar asta constituie 30% din piața de desfacere) deja colaborează cu SevenFifty, în total realizînd vînzări de 20 de miliarde pe an. Mai mult de 30 de mii de cumpărători printre ei și Del Posto și Union Square Hospitality Group, procură alcool doar de la SevenFifty.

22. James Siminoff, fondatorul și creatorul principal Ring

Au trecut doar patru ani din momentul fondării Ring, dar Jamie a primit de la investitori precum Richard Branson, 100 de milioane de dolari, și de la o companie cu trei angajați care lucrau în garaj, a parcurs calea la companie cu 400 de angajați situați în oficii de lux din Santa Monica în Scottsdale.

Siminoff a creat prima sonerie video din lume, un produs care nu a fost înoit de 100 de ani. Și pînă în ziua de azi soneria lui Ring, rămîne un produs unic pe piață. Indiferent de faptul că apar noi componente a ”caselor deștepte”, Siminoff înțelege foarte bine valoarea invenției lui - posibilitatea de a proteja casa dinăuntru. Asta este important pentru clienți, acest lucru diferențiază compania de altele.

”Am creat Ring pentru a scădea nivelul criminalității, asta este sarcina de bază a companiei și astăzi. Noi am schimbat viziunea despre soneria de ușă, am putut crea primul în lume sistem de prevenire a crimelor. O cercetare pe termen lung a arătat, că utilizarea soneriei la ușă în toate casele din cartier, scade cu 55% numărul de crime. Ring nu crează doar un produs, ci face lumea mai sigură, anume pentru aceasta noi muncim fără odihnă zi de zi”, a spus Siminoff.

23. Rodni Williams, director executiv LISNR

Compania lui Rodni a intrat în lista 50 celor mai semnificative progrese de afaceri după versiunea CNBC, iar el însuși în anul 2016 a fost numit antreprenorul tehnologic al anului. Evident că tînărul se află pe valul succesului și nu are de gînd să coboare.

LISNR este un nou protocol pentru unirea dispozitivelor, care utilizează signale de transmitere a datelor neauzite de mintea omului. Cu ajutorul acestei tehnologii, concertele live, concursurile sportive, a comercianților de content și telecompaniilor pot fi transmise în întreaga lume.

Printre clienții LISNR Indianapolis Colts sunt: premiile Grammy Awards și festivalul american Budweiser. Pentru colaborarea cu Budweiser, LISNR a fost apreciată cu premiul de aur pentru inovație, la Festivalul de la Cannes.

În acest an LISNR a debutat cu un protocol pe două părți pentru dispozitive, datorită cărui utilizatorii vor putea transmite informația, autoriza și efectua plăți fără contact.

”Lumea devine un loc în care oamenii trebuie să aibă conexiunea cu lumea înconjurătoare și invers. Obiectivul nostru pe termen lung este să luăm ideea transmiterii mesajelor cu ajutorul sunetelor și să o aducem la un nivel digital,- spune William.- LISNR crează sunet internet care ajută la transmiterea informației și care va funcționa în fiecare colțișor al lumii.”

24. Victor Wong, director executiv Thunder

Încă fiind stundent la Universitatea din Yelle, Victor a fondat compania Thunder. Editura New York Times a numit-o ”motorașul reclamei care îi va arunca pe nebuni din joc.”

Înainte procesul creativ cerea multe zile de muncă. Cu ajutorul programării Victor a încălcat statusul-quo al Adobe, care nu permitea multitasking-ul. Tehnologia creată pentru Thunder, nu e pur și simplu mai bună, ea face procesul mult mai efectiv și accesibil.

25. Andrew Yacub, director executiv Rayton Solar

Andrew Yacub este dublul cîștigător al premiului CleanTech și fostul inginer laborant al NASA și a universității din California. Datorită procesului brevetat, compania lui Rayton Solar, a elaborat tehnologia producerii bateriilor solare care sunt cu 60% mai ieftine și cu 25% mai efective decît a competitorilor.

Luna trecută Rayton Solar a fost prezentată la platforma crowdfunding și în prima săptămînă a adunat mai mult de un milion de dolari.

”Noi cunoaștem că soarele este cel mai sigur izvor de energie pentru viitorul omenirii. Dar trebuie să modificăm energia solară, pentru ca ea să devină la fel de efectivă ca gazul natural și petrolul. Tehnologiile Rayton Solar permit să facem asta. Datorită companiei Reg A+ acum fiecare poate să se alăture nouă în îndeplinirea acestui vis,>> - spune Yacub.

Servere Cloud cu functii de IaaS. Tarif pe ora.

Trafic nelimitat. Incearca acum Gratuit.

  • Tradus și adaptat.
  • Share: