Blog

Startup.
MivoCloud Baner

Studiu de caz: Mecanismul de vînzări din 4 părți care a salvat un blog.

Acest blog culinar a crescut de la $183 lunar, pînă la $2 000 lunar cu acest proces de vînzări constituit din 4 părți.

Deci, dorești mai mult trafic?

Continui să privești la traficul tău dorind să fie mai mult și gîndindu-te că el îți va rezolva toate problemele tale?

Ei bine, am o surpriză pentru tine. Traficul nu este atît de favorabil precum se crede.

Soția mea și eu administram un blog de alimentație sănătoasă și în timp ce deserveam 5000 de vizitatori pe zi, noi în același timp eram în pierdere de bani. Aproape că trebuia să închidem toată afacerea noastră.

Noi am creat o pagină web care genera o grămadă de trafic dar poștele noastre electronice și procesul de vînzări nu s-a optimizat.

Cîștigam cîte $187.82 lunar doar din publicitate și din cîteva cărți online de gătit vîndute.

Aceasta era abia destul pentru a acoperi serviciul de hosting și furnizorul de poștă electronică.

Poștele electronice pe care le-am adunat erau învechite iar cei abonați nu erau obișnuiți să cumpere de la noi.

Cu facturile de hosting care ne goleau și costurile pentru generarea noului conținut care mergea pe deasupra ( pentru că cu cît mai multe rețete postam, cu atît mai multe cheltuieli pentru preparare erau) nu eram siguri ce să facem.

Vi s-a întîmplat și vouă ceva similar?

Ce să faci cînd te lupți să monetizezi un proiect?

Blogurile culinare sunt greu de convertit în bani, și mai cu seamă cînd am început nu erau multe studii de cazuri reale despre cum să le monetizezi. Unicile bloguri care erau de succces erau cele uriașe.

Există metode de a genera trafic, dar acestea nu neapărat se convertesc în bani. Cîteodata ești într-un domeniu îngust fără vre-un proces de vînzare evident sau produse. Sau așa ne gîndeam noi cel puțin atunci.

Există o mulțime de informație cu exemple B2B dar nu atît de multe exemple pentru B2C. Deci noi am încercat să găsim alte cîteva exemple diferite în domeniul nostru îngust pentru ca să înțelegem cu adevărat să modelăm un proces.

Dacă te lupți să dai o valoare monetară blogului tău sau paginii tale web, găsește pe cineva în același domeniu îngust cu un model de afacere de succes și analizează procesul lui.

Acesta îți va arăta cum să-i dai valoare monetară blogului tău.

Având în vedere că utilizăm clipuri video și suntem un blog de gătit, noi am explorat mai larg bloguri culinare și canalele de pe Youtube în același domeniu al alimentației.

Aceasta ne-a oferit cîteva idei cum să îmbunătățim strategia convertirii în bani ( la care ne vom referi mai jos).

Află care îți sunt punctele forte ( și utilizează-le)

Una din cele mai bune metode de a face bani din blogul tău sau din afacerea ta online este să-ți folosești punctele forte.

Fă mai mult din ceea ce este în favoarea ta, și mai puțin din lucrurile care nu îți plac să le faci sau nu ești atît de bun în ele.

Cel mai mare canal de socializare al nostru la acel moment era Facebook, iar în pofida problemelor de algoritm, Facebook-ul încă generează 10% din traficul nostru lunar.

Ne pricepeam la filmarea clipurilor, și am folosit acest punct forte ca o pîrghie a clipurilor pe Facebook pentru a genera mai multe înaintări.

Ne percepem bine deasemenea și la alcătuirea conținutului care se potrivește cu audiența noastră. Cîteodată acestea sunt clipurile video, postările pe blog sau postările pe rețelele sociale, deci aveam de lucrat pentru ca să înțelegem cum să utilizăm aceste puncte forte pentru a îmbunătăți sistemele noastre.

Pentru tine, primul pas este să faci o furtună de idei ca să vezi ce lucruri îți plac în afacerea ta și care se potrivesc audienței tale actuale.

• Întreabă-te pe tine: care este comentariu pe care îl primești iar și iar? • Care este mesajul pe care îl primești atît de des că iese în evidență?

Poți chiar că apelezi la oameni și să-i întrebi ce cred ei că faci cel mai bine.

Nu-ți fie frică să trimiți un sondaj sau doar să întrebi audiența ta înloc să îți distrugi creierul.

De ce manevrarea afacerii noastre ne-a permis să continuăm și să cîștigăm mai mulți bani.

Web Hosting. 2 GB - 15 Euro/an

Backup Zilnic. SSD RAID Storage.Trafic nelimitat.

Deseori, noi nu lucrăm la sarcinile de care suntem pasionați. Noi postam prea multe rețete nesănătoase și ne concentram pe oferire a ceea ce credeam noi că dorește publicul.

Deci în loc să ghicim, am făcut un sondaj pentru publicul nostru.

Am făcut asta utilizînd versiunea gratuită a Survey Monkey. Poți să alcătuiești aici un sondaj gratuit și să strîngi peste 100 de răspunsuri. Dacă dorești mai mult trebuie să actualizezi o versiune plătită.

Noi am folosit toate 10 întrebări pe care versiunea gratuită le oferă și am pus cîteva întrebări despre conținutul actual pe care îl postăm, precum și despre conținutul pe care dorim să-l creăm.

Aici este exemplul de sondaj al nostru.

Apoi noi am mers mai departe și după sondaj, am înțeles că publicului într-adevăr îi place cînd postăm pe neobservate rețete sănătoase. De exemplu, rețeta noastră de sos cu cașcaval și conopidă a fost un succes pentru că a fost una sănătoasă dar și delicioasă.

Am realizat că aceasta ne-a permis să manevrăm marca noastră ca să fie în totalitate sănătoasă și concentrată pe alimentarea curată. Aceasta ne-a permis să comunicăm mai bine prin mesaje electronice despre noile produse introductive și esența unei oferte care era mai scumpă și pe urmă avea să ne aducă mai mult venit.

Noi am aflat ce dorește publicul nostru să vadă mai mult. Deasemena am întrebat date demografice ( de exemplu, vîrsta, sexul, și regiune) pentru ca să putem mai departe preciza cine este audiența noastra, și să ne punem în locul lor cînd scriem conținuturile și creăm produse.

Aplică acest lucru în afacere ta pentru a afla cum să dai valoare monetară traficului tău prin luarea în seamă a tuturor lucrurilor. Află ce vrea cu adevărat publicul tău, și asigură-te că este aproape de pasiunea ta într-o oarecare măsură.

Cum o mai bună colectare a adreselor electronice a dus la o creștere lunară a abonaților pînă la 726%.

După ce am adunat această informație, primul lucru pe care trebuia să-l ajustăm era colectarea de poște electronice.

Cîștigam cam 6-10 abonați pe zi.

Gîndește-te la asta puțin, Aveam 5.000 de vizitatori pe zi. Pînă la urmă asta înseamnă rata de convertire de 0.20%.

Trebuie să fii capabil să convertești cel puțin 3% din abonații tăi. Noi nu am putut. Procesul nostru de colectare a poștelor electronice era învechit. Noi nu aveam nimic înafara de abonarea utilizatorului pe bara laterală și după postări.

Îți voi arăta metodele de la care am mers cu mai puțin de 300 de abonați lunar pînă la peste 3000 acum.

Înainte de a te clarifica cu asta, fii sigur că nu faci greșelile pe care noi le-am făcut.

Problema noastră principală cu forma noastră simplă de bara laterală era că 60% din audiența noastră ne vizita de pe tabletă sau mobil. Audiența ta probabil e la fel. Cea mai mare parte din audiența noastră nici nu vedea bara laterală!

Deci, iată cum am mărit de 10 ori lista noastră de emailuri.

Noi am început să utilizăm cel mai înalt mecanism de convertire.

Înainte, noi ignoram o oportunitate enormă de a colecta o grămadă de emailuri. Tu probabil ignori aceiași oportunitate, pentru că o consideri enervantă...

Pop-upuri.

Totuși cît de enervante unii oameni spun că este, pop-upurile ecranelor lucrează mai bine decît orice altceva. Ei l-au ajutat pe Brian să cîștige cu $82,125 mai mult în afacerea lui în fiecare an, și ele convertează mai bine decît orice alt mecanism de implicare.

Noi am ales Lista de Constructori prin SumoMe pentru mecanismele noastre de implicare. Este gratuit, drăguț și este ușor de folosit. Plus că mai sunt o grămadă de oameni care îl utilizează.

Doar pornirea lui a condus la adăugarea a 20 de abonați pe zi- aceasta este minunat pentru noi.

Deci, pasul următor a fost să acualizăm versiunea pro și să pornim să testăm A\B opinii diferite.

Testările A\B ne-au permis să aflăm exact la ce audiența noastră este receptivă, să creștem conversațiile și să mărim listele noastre chiar mai repede.

Făcînd acest lucru ne-a arătat că prin schimbarea mecanismului de abonare la Ghidul Alimentației Curate noi am putut ajunge la peste 40 de implicări pe zi.

Aceasta a fost ceva enorm pentru noi și imediat a dus la venituri și la îmbunătățiri de trafic.

Am fost capabili să generăm venituri din publicitate, vînzări de cărți culinare și din serviciul nostru de planificare a meselor (oferta noastră centrală la timpul acela) aît de repede, a devenit o ușurare.

Cînd SumoMe a adăugat un model de salut la setul lor, noi (desigur) am pus-o în funcțiune și am început să avem peste 60 de abonați pe zi prin proiectarea a unui model de salut inalt de convertire a paginiii de destinație.

Aceasta evident că ne-a ajutat și cu linia de jos.

În plus, modelul de salut era foarte ușor de amplasat, există o opțiune implicită care lucrează bine dacă ai o grămadă de opțiuni de personalizare cu SumoMe Pro.

Crearea unui proces de vînzare corespunzător a generat o vînzare pe zi pentru afacerea noastră și poate face același lucru și pentru tine.

Ai nevoie de un mecanism de vînzare. Și noi aveam nevoie de unul, și prin crearea lui noi eram capabili să generăm o vînzare pe zi pentru afacerea noastră. Dacă ai un produs sau dacă ești în procesul creării lui, o vînzare pe zi îți poate crește veniturile semnificativ. Iată cum noi am înființat mecanismul nostru de vînzări.

Crearea unui Magnet de Citire generează venituri.

Una dintre părțile centrale pentru a înființa un mecanism de vînzări asemănător cu al nostru este să creezi ,,magneți de citire,, în jurul mecanismului de abonare și ofertei introductive.

Ideea unui magnet de citire este simplă: este o bucată de conținut pe care cineva îl va citi (sau îl va vedea dacă este un clip video) care mai tîrziu îl va aduce să opteze pentru magnetul tău de bază. Este chiar ca o introducere pentru tine, ca în așa fel vizitatorii să poată decide dacă le ești pe plac îndeajuns că sa-ți ofere adresele lor electronice.

Pentru noi asta însemna scrierea unui articol despre „Ce Este Alimentarea Curată”, și am adăugat și un clip video. Am făcut la fel cu subiectul „Cum Să Lași Zahărul”.

Acest conținut țintă atrage tipul potrivit de trafic - un grup țintă de oameni pe care vrei să-i aduci în față. Acești oameni defapt vor cumpăra de la tine, se vor angaja într-o relație cu tine, și vor învăța de la tine.

Pentru noi asta imediat a însemnat $600 lunar în vînzări. Apoi am luat aceste venituri și am început să facem publicitate pe Facebook, care ne-a ajutat să aducem mai multe venituri.

Crează un magnet de bază dar păstrează-l corespunzător.

Ai nevoie de un magnet principal sau o ofertă de implicare care completează magnetul de bază și mută audiența ta mai aproape de oferta introductivă.

Pentru magnetul nostru de citire noi am avut o postare despre alimentație curată și alte subiecte legate de alimentația sănătoasă, deci pentru procesul de implicare noi am creat un ghid de alimentație curată cu sfaturi și trucuri pentru o alimentare curată.

Aceasta a mutat vizitatorii noștri mai aproape de cursul video al 7-lea de alimentație curată care este defapt oferta noastră introductivă.

Virtual Private Server (VPS/VDS). De la 3,5 Euro/lună.

SSD RAID Storage.Trafic nelimitat. Virtualizare KVM.

Crează o ofertă introductivă care se potrivește cu Magnetul de citire și Magnetul de bază.

Cea mai importantă parte a acestui proces este concordanța. Dacă conținutul se potrivește cu mecanismul de abonare, în mod natural conversiunea ta va crește, și tu vei cîștiga mai multe venituri.

Dacă mecanismul de abonare se potrivește cu oferta introductivă atunci rata de conversiune deasemena va crește.

Pentru noi asta duce la efectuarea vînzărilor aproape în fiecare zi a săptămînii, care la timpul cela adăuga sute de dolari la totalul nostru.

Chiar și atunci cînd nu lansam și nu vindeam oferta noastră de bază noi aveam oameni care cumpărau oferta noastră introductivă.

Aceasta generează noi cumpărători, care apoi sunt conduși către oferta de bază. Acești consumatori sunt obișnuiți de acum încolo să cumpere de la tine, deci rata ta de conversiune va crește încă și mai departe.

Sfatul Pro secret: Adaugă o linie sus pe pagina ta de cumpărături.

Avem 2 oferte introductive. Una costă $9 iar alta costă $2.

Pentru ambele din ele noi am adăugat o linie sus, care este defapt o casetă de bifat pe care se poate face click pentru a adăuga un item în plus în coșul de cumpărături.

Pentru cea de $9 noi am făcut Un Plan din 4 mese sănătoase pentru $9 sau un total de $18.

Aproape 80% din consumatorii noștri au beneficii din asta.

Lasă-mă să repet asta...

80% din oamenii care cumpără oferta noastră introductivă au adăugat-o și pe aceasta. Aceasta a adăugat în medie 7$ în plus pentru fiecare achiziție.

La oferta de $29 erau 50% din oameni care adăugau oferta. Este pur și simplu o nebunie.

Aceasta îți oferă mult mai multă flexibilitate și tu poți să începi să generezi leaduri, odată ce poți crea traseul acestui mecanism de vînzare.

Rezolvă problema audienței cu oferta de bază și urmărește veniturile tale ridicîndu-se.

Acum am ajuns la oferta de bază.

Aceasta este pîinea și untul tău. Chiar dacă este o pagină web de abonare ca a noastră sau un program de meditații de calitate superioară, se aplică aceleași reguli.

Oferta ta de bază trebuie să rezolve o problemă mai largă decît oferta introductivă a făcut-o.

Am creat o academie despre cum să-ți întorci înapoi sănătatea. Oferim cursuri video pe diferite subiecte și săptămînal interacționăm, prin întrebări și răspunsuri, clipuri video, rutina de fitness și mai multe.

Dacă oferta ta introductivă a fost un bilanț de optimizare a motorului de căutare de exemplu, probabil oferta ta este creată pentru serviciile tale.

Dacă este un pachet de fitness, probabil este un program de 8 săptămîni de calitate superioară.

Trebuie să fie mai mare, mai bună și să rezolve mai multe necazuri decît alte oferte.

Strategii de convertire în bani și ceea ce a lucrat în cazul nostru.

Cînd căutam cum să dăm valoare monetară blogului nostru, erau o grămadă de opțiuni prin care am trecut. Iată la care ne-am oprit.

De ce ne-am transformat întru-un site de abonare.

Eram obișnuiți să avem un program de 8 săptămîni și eram mereu în modul de lansare. Aceasta era stresant și am aflat că odată ce oamenii finisau programul, ei dispăreau.

Am cheltuit tot timpul pentru construirea relației cu cumpărătorul, și apoi nu mai avem nimic ce le oferi.

Deci am schimbat prețul site-ului comunitar spre unul mai jos (dar lunar) care includea un program de 8 săptămîni în interior.

Aceasta a fost ceva enorm pentru ca să prevenim veniturile și să ușurăm stresul.

Sponsorizarea și oferte de brand.

În industria noastră, sponsorizarea și ofertele de brand sunt tipice, și nu sunt dificil de inițiat.

Dacă vrei să mergi pe traseul ăsta, îți recomand să faci o listă din 10 branduri care se potrivesc cu audiența ta iar apoi să le contactezi prin email.

La început nu ceream multe cînd lucram cu aceste branduri, în careva cazuri lucram mai bine pentru a fi expuși decît pentru a fi plătiți.

Cînd alcătuiești un email îți recomand să demonstrezi de ce ești valoros și ce le poți oferi.

Chiar dacă este dedicat pentru o audiență mică care se potrivește într-adevăr cu produsul, își va face efectul foarte bine.

Plus acum că ai oameni implicați, ai o listă de adrese electronice să le folosești și ești la curent ce cumpără ei cu noul mecanism.

Poți folosi această informație pentru a găsi mărci care au o legătură cu domeniul tău îngust.

Folosește lista ta de adrese email pentru a direcționa trafic, a obține vizualizări video și sponsorizări izolate.

Pentru că avem o listă de adrese electronice în creștere, o putem folosi pentru a direcționa trafic către conținutul nostru ( și în cazurile noastre, către video).

Aceasta îți permite să generezi mai mult trafic și vizualizări video țintă către conținutul tău astfel făcînd sponsorii fericiți. Cu cît crește lista poți să-ți măreși ratele.

Curăță și repetă.

Începe să tragi de punctele forte.

Deci, ai lista și mecanismul făcut, dar încă nu primești nici un trafic. Cîteodată trebuie să-ți împingi mecanismul.

Sau poate ai înțeles că trebuie să te rotești și traficul gratuit pe care îl primești nu este conectat corect.

Aceasta este atunci cînd te concentrezi pe ceea ce faci bine și asta se întoarce înapoi în joc.

Utilizează una dintre cele mai bune părți de conținut pe unul dintre cele mai bune canale sociale sau în lista ta de emailuri, sau chiar postează din partea unui oaspete pentru a obține mai multă expunere, apoi folosește asta pentru a începe testarea mecanismului tău.

Cînd te îndoiești, încearcă să faci un video.

Clipurile video sunt tare populare la moment. Pentru noi asta a însemnat să facem clipuri care mergeau virale pe Facebook. Nu a fost un proces pe care îl știam cum se realizează. Primele noastre clipuri au fost oribile, și chiar în unele cazuri nici nu le distribuiam pe Facebook.

Dar cu timpul ne-am îmbunătățit și am învățat cum să facem postări de felul următor:

Aceste postări îi fac pe oameni interesați în marca noastră și cîteodată devenim lideri. Deasemenea, adăugăm postări ca acestea care nu generează multe vizualizări ( dar care cîteodată generează venituri).

Oricine privește clipul „Cum Să Lași Zahărul”, este foarte interesat în subiect. Și mai mult interesați cînd privesc clipul „Înghețată De Banană”.

Cel mai de bază pachet este să încerci să faci clipuri video sau diferite tipuri de conținut în care să implici și abonații tăi de pe rețele sociale.

Optimizează-ți veniturile mai bine, decît să îți faci griji pentru trafic.

Acum știi cum sa-ți îmbunătățești mecanismul de la conținu până la oferta de bază.

În acest ghid ți-am arătat cum să creezi conținut care să se potrivească audienței tale, un magnet de bază personalizat care se potrivește cu conținutul tău și îți aduce audiența cu un pas mai aproape de a deveni cumpărători.

Apoi am văzut cum se inițiază o ofertă introductivă și cum să îți poziționezi oferta de bază prin soluționarea unei probleme mai mari.

Acum ieși din umbră și transformă problema traficului tău într-o problemă a veniturilor.

Tot ce trebuie să faci este să urmărești toți pașii prin care am trecut pe rînd.

Lucrul minunat e că odată ce ai o cărare montată deja poți să o faci din nou fixînd o mulțime de mecanisme în oferta ta de bază.

Servere Cloud cu functii de IaaS. Tarif pe ora.

Trafic nelimitat. Incearca acum Gratuit.

  • Tradus și adaptat.
  • Share: