Blog

Startup.
MivoCloud Baner

6 sfaturi de Email marketing pentru a-ți îmbunătăți instantaneu CTR-ul.

Email Marketingul constă în expedierea scrisorilor electronice către oamenii care doresc sa afle mai mult despre afacerea ta și către cei care consumă mai mult din conținutul tău.

Într-o lume perfectă, toate scrisorile tale electronice ar fi deschise și citite de toți abonații tăi, prin aceasta crescînd exponențial implicarea pe pagina ta web. Dar din păcate nu trăim într-o lume perfectă, și tu poți da peste cîteva provocări în timp ce îți desfășori strategia ta de Email marketing.

Două din cele mai obișnuite provocări cărora le vei face față în timp ce îți implementezi strategia ta de marketing sunt:

1. Scrisoarea ta poate să se piardă în cutia poștală a abonatului tău. Sau chiar mai rău - să fie catalogată ca o scrisoare comercială nesolicitată. Aceasta la rîndul său va reduce rata deschiderii scrisorilor tale.

2. Al doilea scenariu este atunci cînd consumatorii deschid scrisoarea dar nu fac click pentru a acționa imediat - afectînd rata de apăsare pe click-uri a scrisorilor tale.

Acești 2 factori pot într-adevăr să te facă să-ți pierzi speranța în Email marketing. Dacă performanța scrisorilor tale este slabă, te simți de parcă vrei să renunți la Email.

Dar nu-ți fă griji! Dar ți-am adus cîteva soluții - aici sunt 6 sfaturi simple despre Email marketing pe care le poți implementa chiar acum pentru a-ți îmbunătăți rata ta de clikuri în scrisorile electronice.

1. Trimite scrisori contactelor noi în primele 24 de ore

Este necesar să profiți de timp atunci cînd marca sau conținutul tău se învîrte în mințile abonaților tăi.

Crează un mecanism automat care se pornește în fiecare moment cînd cineva se abonează la scrisorile tale cu noutăți sau oricare altă ofertă de pe pagina ta web. Este un mod minunat ca să creezi așteptări pentru noile tale contacte și să le dai o închipuire a lucrurilor care vor urma. Defapt, este cel mai esențial lucru în Email marketing să trimiți o scrisoare în decurs de 24 de ore de la abonare.

Nu mai fă greșeli - dacă încă nu ți-ai fixat un mecanism automat al procesului de lucru, atunci ratezi o mare oportunitate să implici și să tratezi noii tăi abonați.

99signals recomandă: site-ul Awaber are cel mai bun mecanism automatizat pe care îl poți seta cu abonamentul lor de bază. Dacă nu ai un cont pe AWeber, fă click aici ca să-ți creezi unul. Vei primi o versiune de probă de 30 de zile cu acces la toate caracteristicile principale.

2. Trimite scrisoarea din partea unei persoane, nu din partea mărcii tale.

Cercetările indică că rate de deschidere a scrisorii crește semnificativ cînd este trimisă de o persoană reală, decît de o marcă\companie. Asta pentru că oamenii au încredere în nume de persoane decît un nume de marcă general.

Ține minte că noi trăim într-o lume unde oameni se abonează la atît de multe bloguri încît ei sunt invadați de scrisori din stînga, dreaptă și din centru.

• Numele expeditorului: 99signals • Adresa electronică a expeditorului: contact@99signals.com Încearcă asta... • Numele expeditorului: John Doe • Adresa electronică a expeditorului: john@99signals.com

Prin implicărea numelor de persoane în campaniile tale de Email marketing, îți poți diferenția conținutul tău de a celorlalți și poți crește rata de deschidere a scrisorilor și rata click-urilor.

3) Utilizează un șablon al scrisorilor Email compatibil cu dispozitivele mobile.

Pe lîngă utilizarea aplicațiilor, utilizarea jocurilor, și privirea filmelor, oamenii încă petrec o parte din timp verificînd poștele electronice de pe dispozitive mobile. Potrivit companiei Litmus, 53% din toate scrisorile sunt deschise de pe mobil.

Deci cînd îți alegi șablonuri pentru campaniile tale de pe email, ține minte baza de abonați mobili. Alege un șablon care este compatibil cu dispozitivele mobile. Întotdeuna pre-vizualizează șablonul în versiunea mobilă și deschide scrisoarea în formă de test ca să vezi într-adevăr cum arată.

99signals recomandă: GetResponse are niște șablonuri minunate, pe care le poți proba prin înscrierea la perioada de probă. Este o perioadă de 30 de zile de probă care ar trebui să-ți ofere destul timp ca să evaluezi toate celelalte trăsături deasemenea. Începe perioada de probă făcînd click aici.

4) Optimizează-ți titlurile scrisorilor.

Scrisorile tale concurează cu altele scrisori din cutia poștală a abonatului tău. În rezultat, ai nevoie să creezi titluri atrăgătoare pentru scrisori:

Urmează aceste sfaturi pentru a-ți optimiza titlurile.

• Titlurile trebuie să fie mai mici de 50 de caractere ca să nu fie tăiate de dispozitivele mobile. • Include verbe și un limbaj orientat către acțiune ca să creezi senzația de perseverență și emoție. • Evită cuvintele care dau senzația de SPAM, precum ,,Cîștigă bani în plus,, sau ,,Apasă aici,, și ,,Mărește-ți vînzările,, etc. • Include o ofertă de valoare excusivă ( precum ofertă de 20% reducere sau o carte electronică gratis) așa încît oamenii să știe ceea ce vor primi. • Folosește-te de timp ( folosind cuvine precum ,Ofertă limitată în timp, ) • Personalizează ( cîteodată; nu te strădui prea mult pentru că este riscul să sune prea nepotrivit)
5) Păstrează copiile de email scurte și concise.

Nimeni nu are timp să citească scrisori lungi. Ca regulă generală, oamenii preferă să citească scrisori scurte decît lungi. Prea mult conținut este deasemenea ca un flag roșu pentru calificarea mesajului ca SPAM.

Aceasta poate părea simplu, dar prea multe mărci încearcă să umple atît de multă informație în scrisorile lor de email cît de mult pot. Aceasta este probabil din cauza unui mod de gîndire care ar fi de felul ,,Dacă abonații mei s-au înscris să primească scrisori de la noi, atunci evident că doresc să citească despre noi cît de mult posibil,,

Cerectările, totuși punctează contrariul. Bazat pe cercetările făcute de Nielson Norman Group, timpul mediu aclocat unei scrisori cu noutăți după deschidere este de doar 51 de secunde. Comportamentul predominat al utlizatorului este de a scana cu privirea scrisoare. Deseori, utilizatorii parcurg în grabă o parte mică a scrisorii și doar trag cu ochiul la conținut.

Crează scrisorile scurte și concise cu datele menționate mai sus, aici sunt încă cîteva sfaturi de care ne putem conduce cînd scriem scrisoarea noastră.

• Treci direct la subiect - abonații deobicei au tendința de a trece peste partea introductivă, deci evită să plasezi orice informație importantă aici. • Concentrează-te asupra mesajului - Evită să vorbești despre multe subiecte în scrisoare. Dacă scrisoarea ta are ca scop informarea utilizatorului despre o calitate nouă a produsului tău, vorbește doar despre acea calitate și evită să vorbești despre calitățile pe care el deja le cunoaște. • Fă-o să fie scanată ușor - utilizează imagini ca să exprimi punctele importante ( nu prea multe, fii selectiv) și să evidențiezi cîteva elemente cheie din scrisoare. Scrisoarea ta va avea doar 51 secunde de atenție. Deci fii sigur că ai capacitatea să îți exprimi scrisoarea în paragrafe ușor de citit.

Aici este un exemplu perfect din Dropbox despre cum să păstrezi scrisorile tale scurte și direct la temă.

6) Include doar un buton de acțiune și adaugă link-uri la imaginile tale.

În general oamenii nu vor citi întreaga ta scrisoare, ei doar vor scana scrisoarea în special dacă o citesc de pe un dispozitiv mobil. Prin urmare, trebuie să incluzi un buton de acțiune rapid care atrage destinatarul să facă clikc pe el.

Obiectivul tău final în Email marketing ar trebuie să fie cel de a crește rata de clickuri. Cercetarea indică că abonații cel mai probabil vor face click dacă este doar un singur buton de acțiune în scrisoarea ta. Unica dată cînd te poți abate de la regulă și poți avea mai multe butoane de acțiune este atunci cînd îți creezi buletinul informativ lunar.

Aici este un exemplu excelent de la TradeGecko:

Ai alte careva sfaturi pentru Email marketing pentru a îmbunătăți performanțele campaniilor tale? Informează-ne în secțiunea pentru comentarii.

  • Tradus și adaptat.
  • Share: