Blog

Startup.
MivoCloud Baner

Ghidul pentru îmbunătățirea Clasamentului tău Google, fără a fi penalizat.

SEO

Cu toții ne dorim un clasament de căutare mai bun decât cel existent, din simplu motiv că traficul din căutarea organică este un factor dovedit de creșterea unei afaceri.

Având în vedere că SEO este într-o continuă schimbare, nimeni nu își dorește o penalizare din cauza unei acțiuni greșite. Google a fost în dezvoltare mereu, trecând de la Panda la Penguin și Google EMDs, însă doar recent a actualizat versiunea PBN.

În cazul în care ești interesat în obținerea unui trafic țintă, fără a fi penalizat, atunci acest articol este exact pentru tine.

Este totuși important să cunoaștem că cele mai recente actualizări Google se bazează pe misiunea Google, și anume:

Misiunea Google constă în eficientizarea informațiilor acumulate din întreaga lume, făcându-le mai accesibile și utile.

Pentru a obține un clasament mai bun, conținutul dvs. trebuie să se conformeze misiunii Google. De aceea, vă îndemn să cunoașteți mai întâi toate elementele de bază a unui SEO, pentru a înțelege noile reguli SEO, să învățați optimizarea corectă atât pentru oameni cât și pentru roboți, atât optimizarea pe pagină cât și în afara paginii.

Un astfel de ghid, vă va fiecare pas pentru a optimiza și crește clasamentul tău Google, astfel încât să generați mai mult trafic organic pentru site-ul Dvs, fără să fiți penalizați.

Iată și subiectele care vor fi expuse:

Servere Dedicate Personalizate.

Alege singur resursele necesare. Servere de la 49 Euro. Protectie DDoS. IPMI. Suport 24/7/365. Poti adauga RAM, SSD, HDD, IP-uri, hardware RAID etc.
  • 1. Evaluarea clasamentului dvs de căutare
  • 2. Măsurearea indicatorilor corecți
  • 3. Diagnosticarea și analiza penalităților
  • 4. Cercetarea cuvintelor cheie
  • 5. Utilizarea cuvintelor-cheie în scopul creării unui content bun
  • 6. Construirea link-urilor corecte
  • Pasul 1: Evaluează clasamentul tău curent

    Înainte de a îmbunătăți clasamentul de căutare a site-ului dvs, este esențial de a cunoaște poziția curentă în rezultatele căutării Google. Acest lucru este important, chiar dacă site-ul tău este nou. Există câteva instrumente și resurse care vă pot oferi aceste informații.

    Utilizați Serps.com pentru a verifica clasamentul cuvintelor-cheie a site-ului dvs. Dacă doriți să targetați anumite keyword-uri atunci folosiți serps.com pentru a evalua clasamanetul tău. Scrie keyword-ul și site-ul tău.

    Rank Checker

    Pagina cu rezultate va afișa rangul site-ului tău pentru keyword, precum și prima pagină ce apare în urma rezultatelor de căutare a subiectului.

    Serps.com

    Verificați viteza site-ului: Este totuși important să verificați viteza, acesta jucând un rol important în clasamentul Google. Așa dar, dacă viteza este lentă, veți avea mai puține șanse pentru un rang înalt, astfel micșorându-se și vânzările.

    Conformitate cu WebPerformanceToday, Walmart a avut o scădere majoră a conversiei, atunci când viteza de deschidere a paginii s-a marit de la 1 la 4 secunde.

    Walmart

    Astfel, este importantă verificarea vitezei. O puteți testa periodic cu ajutorul următoarelor instrumente:

  • Google PageSpeed Insights
  • WebPageTest
  • YSlow browser extension
  • Pingdom Website Speed Test
  • Zoompf
  • Iată cum puteți testa viteza site-ului dvs. cu Pingdom. Du-te la tools.pingdom.com și introduceți adresa URL. Apăsați pe butonul “test now” și așteptați să se încarce rezultatele.

    Pingdom

    Dorința fiecăruia este ca site-ului său să înregistreze un nivel de performanță cât mai mare. Quicksprout are un grad de performanță de 71, dar și gradul 50 denotă un început ferm.

    Dacă site-ul tău primește o notă mai mică de 50, atunci e foarte lent și trebuie să faci un efort să îl îmbunătățești.

    Pingdom

    Fii atent și la timpul de încărcare al paginilor. Quicksprout e cam mare fiind peste 3 secunde. Un site foarte rapid trebuie să se încarce în mai puțin de 2 secunde, iar versiunea pentru dispozitivele mobile trebuie să se încarce în mai puțin de 1 secundă. Studiile citate de eConsultancy spun că 47% din americani se așteaptă ca site-urile să se încarce în mai puțin de 2 secunde.

    Verificați starea paginii web. După analizarea vitezei site-ului și clasamentului după keyword-uri, evaluează sănătatea site-ului înainte de a începe optimizarea. Ați avut parte de o scădere bruscă în traficul organic după luni sau ani de coerență? V-ați întrebat dacă Google a deindexat vreodată site-ului vostru?

    Dacă doriți cu adevărat să cunoașteți răspunsurile la întrebările anterioare, utilizați instrumentul PixelGroove pentru verificarea penalizărilor Google. Introduceți adresa dvs. web și apăsați butonul "check".

    Penalty Checker

    În cazul în care totul este bine, veți primi în curând un mesaj. Dacă nu, sfaturile din articolul dat, vă vor ajuta pentru recuperarea rangului dvs.

    Un alt aspect al site-ului, este vârsta domeniului. În timp ce Matt Cutts a declarat în video că "diferența dintre un domeniu de șase luni și unul de un an nu este deloc mare", aceasta nu înseamnă că este lipsit de relevanță.

    SerpIQ a analizat peste 160,000 de SERPs (paginile cu rezultatele a motorului de căutare) și 1.6 milioane de URL-uri astfel s-a concluzionat că vârsta unui domeniu contribuie la 1 rang pentru majoritatea numelor de domenii în studiul lor:

    SerpIQ

    Acest lucru însemnând că trebuie să fiți perseverenți.

    Pasul 2. Urmăriți indicatorii corecți

    În continuare, este important să masurați o serie de indicatori ai site-ului vosrtu pentru a afla ce alți factori trebuie optimizați. Iată cei mai importanți indicatori de evaluat.

    Traficul organic: Este important să ştiți câți vizitatori vă găsesc site-ul prin intermediul Google. Este un mod foarte bun de evaluare a eficienței sale. Un grafic publicat pe unitatea Business2Community arată că în 2012 52% din lead-urile Hubspot au venit de pe motoare de căutare. Graficul Hubspot arată de asemenea importanța SEO în conversia lead-urilor.

    HubSpot

    Pentru a afla câți vizitatori ajung pe site, autentificațivă la contul Google Analytics şi verificați raportul canalelor de achiziții. Acest tutorial video Google Analytics vă va arăta paşii de urmat.

    MivoCloud

    Servere Dedicate Personalizate. Trafic nelimitat. Protectie DDoS. IPMI. Suport 24/7/365. Poti adauga RAM, SSD, HDD, IP-uri, hardware RAID etc.

    Conversia traficului organic: În paralel cu analizarea traficului prin căutări, merită să acordați atenție cuvintelor-cheie care generează trafic pentru site-ul vostru. Un mod de a afla acest lucru este cu ajutrul instrumentului Serp Fruit. Este încă în varianta beta, dar eu îl folosesc pentru a identifica cuvintele cheie care se convertează organic spre siteul meu. Un motiv pentru care îl recomand este acela că este ușor de utilizat.

    Cum să găsiți cuvintele care se convertează cu Serp Fruit

    Pentru a începe, conectați-vă contul Google Analytics la Serp Fruit prin intermediul butonului de pe prima pagină.

    Serp Fruit

    Odată conectat, intrați pe prima pagină a Serp Fruit, selectați domeniul pe care vreți să-l evaluați și apăsați "Go".

    Serp Fruit

    Serp Fruit vă v-a arăta cuvintele cheie care au trimis trafic organic pe site-ul vostru în ultimele 12 luni. Include și un grafic de performanță pentru cuvintele cheie.

    Organic Traffic

    Mai jos veți găsi tot ceea ce aveți nevoie să știți despre vizitatorii organici, inclusiv principalele motoare de căutare care v-au trimis trafic, numărul de vizite și numărul de cuvinte cheie unice care convertează.

    Traffic

    Puteți vedea de asemenea keyword-urile de referință:

    Keywords

    Acest instrument facilitează obținerea datelor de care aveți nevoie de la Google Analytics și înțelegerea întregului tablou în ceea ce privește cuvintele cheie de pe siteul dumneavoastră. Dar tot aveți nevoie de mai multe.

    Clasamentul cuvintelor cheie pentru cuvinte cheie comerciale: După Brian Dean, greșeala numărul unu în ceea ce privește căutarea cuvintelor cheie este neacordarea unui timp suficient pentru cuvintele cheie comerciale. Și asta pentru că aceste cuvinte cheie aduc bani. Pentru a vă îmbunătăți poziția în clasament și a face bani, trebuie să înțelegeți diferența dintre cuvinte cheie comerciale și informaționale.

    Dacă toate cuvintele cheie sunt informaționale, veți genera în continuare trafic organic, dar convertirea acelor vizitatori în cumpărători poate fi dificilă.

    Uita de VPS/VDS. A venit timpul pentru Servere Cloud.

    Cloud Hosting cu SSD. Lanseaza un Server Cloud in 9 secunde. Suport gratuit. Alegi fiecare resurs separat (RAM, SSD, CPU, IP). Poti schimba oricand. Poti opri serverul si achiti doar pentru resursele folosite.

    Motivul este acela că vizitatorii care caută cuvinte cheie informaționale precum:

  • cum să scapi de acnee cu produse făcute acasă
  • cum să instalezi wordpress
  • fă bani pe internet gratis
  • descărcarea gratuită de cărți electronice
  • top 10 compilatoare gratuite de articole
  • Aceștia nu au chef să cumpere. Aceștia vor să le vorbești pe limba lor - limba gratuităților.

    Pe de altă parte, oamenii care folosesc cuvinte cheie precum:

  • cele mai bune produse împotriva acneei
  • top 10 furnizori de găzduire web
  • designeri web în NY
  • caută probabil o soluție pe care o pot cumpăra.

    Dacă faceți parte din industria comerțului electronic, veți observa cuvintele cheie comerciale care tind să convertească bine. Cuvintele care au ca prefix sau sufix cuvintele de mai jos la restul keyword-ului tind să facă bine:

  • Cumpără
  • Recenzie
  • Achiziționează
  • Reducere
  • Cupon
  • Afacere
  • Livrare
  • Comandă
  • Mai devreme, v-am condus prin procesul de determinare a cuvintelor cheie care vă trimit trafic organic. Iată încă un exemplu. Puteți observa diferența dintre cuvintele cheie informaționale și cele comerciale?

    By relevance

    Setați un panou de control SEO pentru a înregistra acești indicatori: Vă recomand să setați un panou de control SEO pentru a putea înregistra oricând toți parametrii importanți. Iată un exemplu de pe bringshare.com:

    Visits

    În paralel cu setarea unui panou de control în Google Analytics puteți obține date și mai bogate despre cuvinte cheie prin conectarea instrumentelor Google Webmaster la Google Analytics. Iată un ghid pas cu pas de pe SERP.com.

    Diagnosticarea și analiza sancțiunilor

    Acum, când ați înțeles cum funcționează motoarele de căutare și ați setat urmărirea celor mai importanți indicatori, este timpul pentru a examina site-ul în detalii pentru a vedea dacă există careva sancțiuni. Acest lucru este esențial, deoarece nu există nici un sens pentru a promova sau crea link-uri pentru un site bolnav.

    Cum s-au schimbat modalitățile de formare a link-urilor: Până în 2012, link-urile spam au îmbunătățit clasamentele de căutare pentru mii de oameni. Un astfel de studiu Moz, arată cum o pagină web, a utilizat o schemă link-uri pentru a forma link-uri inbound.

    Link Type

    Însă recent, actualizările google arată cum schemele unui link nu mai lucrează. Dacă te decizi să le folosești, riști să primești o penalizare.

    Din acest motiv este esențial să gândești cum să generezi link-uri către site-ul tău. După cum spunea Matt Cutts, nu e de ajuns ca linkurile să ARATE natural. Ele trebuie să FIE naturale.

    Matt Cuts

    Pentru a realiza acest lucru, trebuie să identifici și să elimini link-urile nesănătoase. Uite ce trebuie să faci.

    Analiza link-urilor: Mai întâi trebuie să analizezi linkurile de intrare în site-ul tău. Ai la dispoziție câteva instrumente de analiză pe care le poți folosi, printre care se numără:

  • Majestic
  • Ahrefs
  • Open Site Explorer
  • Open Link Profiler
  • WebMeUp
  • Hai să îți arăt cum se analizează un link cu Open Link Profiler.

    Accesează pagina și tastează URL-ul tău. Să luăm un exemplu:

    Pro Blogger net

    Acum fă clic pe „Analyze backlinks”.

    Backlink

    Rezultatele arată cele mai importante elemente de care trebuie să ții cont atunci când îți analizezi link-urile, cum ar fi:

  • Link-urile unice de intrare active – Acest element arată numărul de link-uri care îți afectează scorul Google, în mod direct sau indirect. Link-urile unice sunt cele care provin de la adrese IP diferite, aceasta fiind una dintre metodele de identificare a link-urilor naturale. Aceste link-uri au fost indexate de Google în ultimele 90 de zile.
  • Link-urile nofollow – 8,3% dintre link-urile înregistrate de Problogger sunt nofollow, ceea ce reprezintă 1 684 din totalul de 20 293. Google a introdus eticheta rel= “nofollow” în 2005 pentru a preveni manipularea scorurilor cu ajutorul comentariilor spam publicate pe blog-uri. După lansarea actualizării Google Penguin, diversificarea portofoliului de link-uri a devenit esențială. Așa cum a spus Matt Cutts, ai nevoie de o combinație de link-uri dofollow și nofollow.
  • Industria – Dacă citești materialele de pe Problogger probabil că îți închipui că aparține industriei blogging sau online marketing, dar dacă te uiți la această analiză, ai să vezi că aparține de fapt industriei media. Faptul că știi cărei industrii aparții te poate ajuta să identifici link-urile relevante pentru a îmbunătăți profilul link-urilor de intrare.
  • Influența link-urilor – Acest element arată modul în care link-urile de pe site influențează scorul motorului de căutare a paginilor către care duc link-urile. Cu cât nivelul LIS este mai mare, cu atât mai bine. Problogger are un scor de 99% pentru că este un site foarte cunoscut și influent. Introdu site-ul tău și vezi ce nivel LIS ai.
  • Anchor text – Fă clic pe link-ul din meniul din stânga pentru a accesa datele pentru anchor text (textul care devine link și duce la pagina ta) care duce la site-ul tău. Google a lansat actualizarea Penguin pentru a împiedica proprietarii de site-uri să manipuleze rezultatele căutărilor folosind texte ancoră. Dacă nu vrei să te trezești penalizat de către Google, trebuie să-ți diversifici anchor textele.
  • Anchor text

    Este important să știi care link-uri sunt bune pentru site-ul tău pentru a le îndepărta pe cele rele. Începând cu Google Penguin 2.0, este mult mai ușor să îți dai seama care link-uri sunt de slabă calitate. Acestea sunt link-urile care:

  • vin de la site-uri PR-n/a sau PR0;
  • link-uri care apar pe fiecare pagină a unui site;
  • vin de la domenii cu trafic redus;
  • vin de la site-uri cu aceeași clasă de IP;
  • vin de la pagini web care conțin multe link-uri externe.

    Pe internet există multe instrumente gratuite care te pot ajuta să identifici link-urile rele. Eu am testat Monitor Backlinks și Linkquidator. Uite ce trebuie să faci ca să îți verifici link-urile cu Linkquidator.

    Linkquidator

    Doar introduci URL-ul site-ului tău și faci clic pe “search” pentru a găsi link-urile rele. Moz are o intrucțiune în care îți explică ce link-uri pot dăuna site-ului tău și ce să faci cu ele. Nu uita că, după ce ai găsit link-urile rele, trebuie să exporți lista ca să o analizezi mai târziu.

    Atunci când găsești link-uri rele care duc la paginile tale, nu te grăbi să îți ștergi pagina pentru că link-ul sunt cele care încurcă. Acesta e următorul pas pentru îmbunătățirea profilului link-urilor tale și există două metode pentru a realiza acest lucru.

    1. Cere ștergerea manuală a link-ului – accesează site-ul de unde vin link-urile rele/nenaturale și ia legătura cu proprietarul. Cere-i să șteargă link-ul respectiv (opțiunea cea mai bună) sau să îi adauge o etichetă nofollow.

    Contact

    Dacă cândva ți-a plasat altcineva link-urile, atunci ia legătura cu persoana care a plasat link-urile în locul tău și spune-i să le șteargă. Mai jos am inclus un fragment dintr-o postare publicată pe Search Engine World:

    Go to the source

    În acest caz, nu-i cere proprietarului site-ului să îți șteargă link-urile pentru că o să creadă ca ești un spammer și o să te ignore. Urmează pașii prezentați de ghidul de la Search Engine Journal pentru a vedea în ce mod e bine să contactezi webmaster-ii pentru a-ți șterge link-urile.

    2. Folosește instrumentul de dezaprobare a link-urilor de la Google – Dacă nu reușești să elimini link-urile în nici un alt mod, instrumentul Google este singura opțiune rămasă. Ștergerea manuală este soluția ideală, dar instrumentul Google reprezintă o bună soluție secundară.

    Disavow links

    Instrumentul face parte din Google Webmaster Tools. Accesează link-ul de mai sus pentru a merge direct la acest instrument. Acolo vei vedea o listă a tuturor site-urilor tale. Mergi la site-ul pentru care vrei să înlături link-urile. Vei vedea următoarele informații:

    Disavow links

    Atunci când cauți link-uri artificiale, ai opțiunea de a exporta lista de link-uri găsite. Dacă ai folosit această opțiune, încarcă fișierul cu lista și fă clic pe „done”. Nici Google nu poate să șteargă link-urile respective pentru că nu are acces la site-uri, însă acest instrument îți permite să oprești dauna de la acele link-uri la site-ul tău.

    Export file

    3. Diversifică distribuția anchor textelor – Textele ancoră îți pot crește sau îți pot distruge scorul acordat site-ului tău de către motoarele de căutare. Așa cum am spus mai devreme, dacă vrei ca profilul link-urilor tale să arate natural, trebuie să îți diversifici textele ancoră. Distribuția acestor texte se concentrează asupra modului în care ți-ai răspândit cuvintele cheie atunci când ți-ai construit link-urile. Diagrama de mai jos conține niște recomandări:

    Recomended Ratios

    Atunci când îți diversifici textele ancoră, ia în considerare și următoarele tipuri:

  • Potrivire exactă – Textul ancoră se potrivește exact cu cuvântul cheie pe care îl țintești? De ex.: biciclete hibrid;
  • Frază – Textul ancoră conține cuvântul cheie? De ex.: cum să găsești cele mai bune căști fără fir;
  • URL – Un tip simplu de link care conține URL-ul tău complet. De ex.: http://crazyegg.com;
  • Nume marcă – În acest caz folosești numele mărcii tale ca text ancoră pentru ca numele să apară în mod natural. De ex.: techradar camere video digitale;
  • Cuvânt cheie și marcă – Textul ancoră include cuvântul cheie țintă pentru site-ul tău. De ex.: primi pași în content marketing.
  • Să presupunem că site-ul tău vinde blugi albaștrii din denim. Dacă numele domeniului tău este bluedenimjeans.com, cum trebuie să îți distribui textele ancoră?

    Dacă vrei trei link-uri de la un site anume, soluția ideală este să folosești următorul profil:

  • Text ancoră 1: Bluedenimjeans.com site – pagină țintă: pagina de pornire;
  • Text ancoră 2: recenzie online jeans denim – pagină țintă: o pagină care conține o recenzie a unui produs;
  • Text ancoră 3: www.bluedenimjeans.com recenzii – pagină țintă: magazinul tău.
  • 4. Evită supra-optimizarea – Folosirea unui număr prea mare de texte ancoră poate duce la supra-optimizare, lucru care îți afectează negativ scorul. Geoff Kenyon sugerează un procentajul de mai jos:

    Anchor Text distribution

    Pentru a evita supra-optimizarea, urmează aceste două indicații:

    1. Nu folosi texte ancoră pline de cuvinte cheie – Dacă vrei să faci link-uri către paginile tale interne pentru un subiect cum ar fi „strategii de construire a link-urilor,” nu folosi aceeași frază cheie ca și text ancoră. E bine să folosești texte mai variate, cum ar fi „învață despre construirea link-urilor” sau o combinație de text și cuvântul cheie exact.

    2. Evită link-urile irelevante – Ce rost are ca link-ul către site-ul tău de dresaj canin să conțină textul ancoră „cel mai bun antrenor de golf”? E absurd și poate duce la penalizări din partea Google.

    Dacă vreai să afli mai multă informație despre supra-optimizare, atunci îți recomand acest articol.

    Pasul 4: Studiază cuvintele cheie

    După ce ai scăpat de link-urile artificiale, este momentul să treci imediat la îmbunătățirea aspectelor SEO. Studierea cuvintelor cheie este unul dintre elementele esențiale ale oricărei strategii de marketing de succes. Dacă nu înțelegi modul în care funcționează, nu o să ajungi nicăieri în afacerile online.

    Află modul în care vizitatorii îți găsesc site-ul: pentru a avea succes, trebuie să identifici acele cuvinte cheie pe care vizitatorii le folosesc pentru a găsi site-ul tău. Uite ce trebuie să faci.

    Conectează-te la contul Google și accesează Google Keywords Planner.

    Fă clic pe opțiunea „caută după cuvânt cheie nou și idei pentru grupuri de anunțuri” panoul de control.

    Group Ideas

    Acum introdu cuvântul tău cheie principal. Să luăm ca exemplu „html tutorials”.

    Keyword Ideas

    După ce faci clic pe fila „cuvinte cheie”, tabelul îți va arăta cuvintele cheie și volumul de căutări pentru luna respectivă:

    html5

    Uite cum te ajută aceste informații.

    Atunci când studiezi cuvintele cheie, tu obții informații direct despre audiența țintă. Așa poți să afli ce informații vrea audiența țintă și în ce mod le vrea.

    De exemplu, atunci când cineva caută „html5 tutorials for beginners,” tu îți dai seama că respectivul este un începător care probabil că a petrecut ceva timp căutând o soluție și că are nevoie de ajutor în această privință. Cu ajutorul acestei informații poți să scrii titluri și conținut care să obțină un loc bun în rezultatele căutărilor Google.

    Îți aduci aminte că am vorbit mai devreme despre cuvinte cheie comerciale și informaționale? Atunci când studiezi cuvintele cheie poți să îți dai seama rapid dacă utilizatorii caută informații sau vor să cumpere. Acest lucru poartă numele de intenția utilizatorului și mai jos poți vedea cum arată în cazul exemplului de studiere al cuvintelor cheie pe care l-am folosit mai devreme.

    Informational Keyword

    Pentru ca scorul site-ului tău să crească, conținutul site-ului trebuie să includă atât cuvinte cheie comerciale, cât și informaționale. Cuvintele cheie comerciale țintesc cumpărătorii care sunt cunoscuți cu produsul înainte de a folosi căutarea Google. Cuvintele cheie informaționale stabilesc o legătură cu cei care nu au ajuns la stadiul de cumpărători/clienți.

    Este sarcina ta să îi educi, să le oferi informații, să îi inspiri și să îi faci să devină interesați înainte de a recomanda un produs. Cuvintele cheie informaționale pot fi folosite pentru a alcătui liste de adrese email și pentru a pregăti clienții înainte de a oferi un produs.

    Atunci când studiezi cuvintele cheie, nu uita de cuvintele cheie lungi. Rand Fishkin de la Moz îți arată cum poți să obții o creștere a traficului și scorului cu 80% targetând pe cuvint cheie lungi.

    Popular Keywords

    Spioneaza competitorii: Dacă competitorii tăi se plasează mai sus ca tine în Google Search, înseamnă ca este timpul să începi a analiza cauza. Deobicei eu folosesc Google Keyword Planner pentru astfel de lucru, fiindcă îmi arată un tablou estimativ al keyword-urilor care le folosesște competitorul.

    Să presupunem că tu activezi în cadrul subnișei de „lucruri pentru supraviețuire”. Unul dintre blog-urile importante pe care le poți spiona este survivallife.com.

    În pagina principală, în loc să introduci un cuvânt cheie de pornire, tastează URL-ul competitorului tău în căsuța paginii de destinație, apoi derulează în jos și fă clic pe „obține idei”. Apoi, fă clic pe fila „idei de cuvinte cheie”.

    survivallife.com

    Acolo vei vedea pe ce cuvinte cheie se concentrează competitorul tău.

    Keyword Ideas

    Procedura asta merge pentru orice nișă și te poate ajuta să descoperi cuvinte cheie ascunse cu care să îți crești scorul.

    Crește scorul cuvintelor cheie slabe: Dacă pagina ta este listată în pagina 2, ce poți să faci ca să ajungi pe prima pagină a rezultatelor de căutare Google? Poți să folosești metoda zgârie-nori, pe care a popularizat-o Brian Dean de la Backlinko. Găsește o postare sau un articol care are deja un scor bun, îmbunătățește-l și promovează-l peste tot. Cu metoda asta el a obținut o creștere a traficului organic de 457%.

    Sesions

    Dacă vrei să folosești aceeași metodă pentru subiectul tău (de exemplu: „ghid de externalizare pentru firme mici”), urmează acesti pași:

  • Studiază subiectul cu mare atenție, inclusiv cu ajutorul studiilor de caz;
  • Identifică cuvintele cheie pe care le poți targeta folosind strategiile pe care ți le-am explicat în această postare;
  • Scrie o postare mai amănunțită (mai lungă, mai precisă și mai utilizabilă);
  • Include link-uri spre blog-uri populare în domeniul externalizării.
  • Este esențial să folosești un titlu puternic și atrăgător.

    De exemplu, dacă primul tău titlu este:

    Ghid de externalizare pentru firme mici

    Îl poți transforma în:

    6 Pași de externalizare pentru firme mici

    sau Cel mai bun ghid de externalizare + Raport gratuit. Descarcă acum.

    Ia legătura cu proprietarii blog-ului pe care i-ai menționat în postarea ta și roagă-i să-ți citească articolul. Cu puțin noroc, o să obții link-uri de intrare de la o serie de site-uri de prestigiu și scorul tău va crește.

    Folosește analiza cuvintelor cheie pentru a-ți îmbunătăți conținutul. Ține minte: nu există o formulă optimă pentru a plasa cuvinte cheie într-un material.

    Totuși, este foarte important să știi pe ce cuvinte cheie să te axezi. Aceasta este baza analizei cuvintelor cheie

    Wordstream definește analiza cuvintelor cheie în modul următor:

    Analiza cuvintelor cheie este punctul de plecare și temelia campaniilor de marketing pe motoarele de căutare. Înțelegând ce interogări au fost introduse în motoarele de căutare de către vizitatorii calificați către site-ul tău, marketerii pot modifica paginile de aterizare în scopul de a-și îmbunătăți ratele de conversie.

    Dacă nu știi ce interogări sunt introduse în căsuța de căutare a Google de către vizitatorii calificați, o să îți fie greu să îți crești scorul și rata de conversie.

    Acum ar trebui să știi cum să studiezi cuvintele cheie. Asta a fost partea ușoară. Partea dificilă este să îți dai seama care cuvinte cheie aduc trafic organic.

    Anterior am trecut prin etapele procesului de generare a celor mai bune cuvinte cheie cu ajutorul Serpfruit. Acum vom analiza rezultatele pentru a descoperi adevăratele cuvinte cheie pe care oamenii le tastează în căsuța Google înainte de a găsi pagina ta. Poți folosi aceste cuvinte pentru a scrie conținut care să se potrivească intențiilor utilizatorilor.

    Astfel scorul acordat de Google paginii tale va crește.

    Organic Traffic

    Cum ar trebui să plasezi cuvintele cheie în conținut? Să presupunem că vrei să scrii un articol amănunțit cu „cele mai bune crose golf de metal pentru Seniori”. Uite câteva titluri pe care le poți folosi:

  • Cele mai bune 10 crose de metal pentru Seniori
  • Ghidul cumpărătorului pentru cele mai bune crose de metal pentru Seniori
  • Cele mai bune crose de metal pentru Seniori – Cel mai bun ghid
  • Introducerea ta poate să înceapă în felul următor:

    Pe piață există câteva mărci de crose de metal pentru Seniori. Dar cea mai dificilă decizie este să descoperiți care este cea potrivită pentru dumneavoastră. Dacă citiți acest ghid de la cap la coadă, veți afla care sunt cele mai bune crose de metal pentru Seniori.

    Sau poți începe materialul cu o întrebare:

    Vreți să găsiți cele mai bune crose de metal pentru Seniori? Aceast articol nu vă oferă doar informații despre crose, ci vă arată și cum să deveniți un jucător mai bun și include sfaturi practice despre cum să obțineți o reducere uriașă atunci când achiziționați crose.

    Ai observat cum am pus cuvântul cheie țintă în primul paragraf fără să arate ca spam?

    Cum am mai spus, trebuie să țintești un cuvânt cheie specific într-un mod natural – nu să încerci să îl faci să pară natural.

    Pasul 5: După cuvinte cheie trebuie și conținut de calitate

    Deși am vorbit relativ puțin despre amplasarea cuvintelor cheie, în această secțiune ne vom ocupa de pașii următori după analiza cuvintelor cheie.

    Din păcate, mulți oameni înțeleg greșit esența studiului și amplasării cuvintelor cheie. Cei mai buni vânzători care se bazează pe motoarele de căutare știau încă dinainte de lansarea actualizării Google Panda, din februarie 2011, că materialele de calitate, valoroase și folositoare trebuie să țintească un anume grup de oameni.

    Optimizează pentru cuvinte cheie informaționale și îmbunătățește-ți scorul scriind materiale detaliate și pline de informații interesante. Acest tip de materiale vor atrage fani fideli, care vor distribui informația pe platformele sociale și îți vor aduce în mod natural link-uri relevante cu PR mare.

    Dacă vrei să scrii materiale detaliate și pline de informații interesante, urmează indicațiile de mai jos:

    Cloud Hosting Simplu pentru Tine.

    MivoCloud. Provider IaaS in Romania. Servere cu Tarif pe ora.

    Folosește articole bazate pe date: O abordare documentată temeinic poate duce la creșterea traficului, conform ConversionXL. Susține faptele cu date precise pentru ca oamenii să considere materialele tale de încredere.

    Resursele de mai jos te vor ajuta să îți susții materialele cu date precise:

    Statistici de marketing Hubspot pe care trebuie să le știi

    Economia freelance în cifre

    Peste 100 de rapoarte statistice de marketing despre conținutul B2B pentru 2014

    20 de date și rapoarte statistice despre rețelele de socializare

    Rapoarte statistice: calendar de publicare

    Lista de tehnici pe care ar trebui să le încerci include organizarea de experimente și scrierea de studii de caz pentru audiența ta sau dezvoltarea unor articole pe care le-au făcut alții. Poți chiar să creezi materiale pentru micro-targeting. De exemplu, dacă un blogger încearcă marketingul de nișă, mergi mai departe și încearcă să faci marketing de nișă cu un domeniu vechi și scrie un articol pe tema asta.

    Folosește tehnica de povestire: Poveștile pot captiva audiența ta, pot evoca sentimente și îți pot mări rata de conversie.

    Cognitive Edge a publicat un raport în format PDF cu privire la modul în care Pfizer și-a majorat vânzările folosind tehnici de povestire și despre cum poți să creezi o campanie de conținut de succes pentru afacerea ta.

    Povestea site-ului Alibaba, care s-a concentrat pe dragostea lor pentru comerț, a ajutat compania să se transforme într-un gigant care valorează miliarde de dolari.

    Alibaba

    Uite cum să spui o poveste care să captiveze audiența…

    Începe cu ceva special: Harvard Business School recomandă să începi cu un mesaj special care să găsească un ecou în rândul audienței. În situația ideală, mesajul trebuie să corespundă cu întrebările audienței.

    Folosește propriile tale experiențe: Nu în zadar se cheamă o poveste. Introdu propriile tale experiențe (bune sau rele) în mesaj. Doar adevărul!

    Jon Morrow a folosit această tehnică pentru a crește la 1.740 de abonați fideli ai blog-ului său în doar șapte zile. Uite postarea care l-a ajutat să captiveze audiența: Cum să-ți dai demisia pentru a te muta în paradis și a fi plătit să schimbi lumea.

    Include o chemare la acțiune (CTA): Fiecare poveste are nevoie de un final. După ce ai captivat atenția cititorilor, aceștia se vor aștepta să le împărtășești și soluția. Totuși scopul poveștii tale este să rezolve o problemă, nu s-o agraveze.

    Folosește un link sau un buton de chemare la acțiune pentru a conduce oamenii către pâlnia ta și converteștei. Matchoffice și-a mărit rata de conversie cu 14,79% doar schimbând materialul CTA.

    Matchoffice

    Scrie titluri pe care oamenii vor să le distribue: Google a modificat profund sistemul scorurilor pentru pagini, dar un element a rămas să fie decisiv: titlul.

    Dacă postarea ta are un titlu pe care oamenii vor să îl distribue, nimic nu îi poate împiedica pe fanii adevărați să facă clic pe el, să citească materialul și să îl distribue.

    Peep Laja de la ConversionXL, și-a mărit rata de conversie înlocuind cuvântul „azi” cu „acum” într-un titlu. Și astfel vânzările lui au crescut cu 332%.

    Titlurile generează clicuri. Chiar dacă pagina ta este prima în lista de rezultate a Google, asta nu înseamnă că o să primească cele mai multe clicuri. Hai să cautăm expresia „cum să externalizez”. După cum vezi, cel mai atrăgător titlu este cel din poziția a doua.

    Outsource

    Cel mai bun exemplu de site care folosește titluri pe care oamenii vor să le distribue pentru a-și mări rata de conversie este Upworthy. Am folosit Buzzsumo pentru a analiza titlurile Upworthy. Fii atent la numărul uluitor de partajări ale primului articol.

    Upworthy.com

    Uite ce aș face eu pentru a scrie titluri mai bune pentru propriile mele materiale:

    Aș adăuga cifre: Postarea Upworthy a fost partajată de 1,6 milioane de ori pe Facebook pentru că includea o cifră clară. Dacă titlul ar fi fost „Americanii se înșală amarnic cu privire la acest fapt extraordinar”, sunt sigur că numărul total de distribuiri pe rețelele de socializare ar fi fost mai mic.

    Uite alte exemple. Atunci când am scris această postare, titlurile de mai jos se aflau între primele 10 rezultate în căutarea Google pentru cuvintele cheie respective, dar o simplă ajustare a majorat rata de clicuri.

    Titlul original:

    Primi pași către SEO pentru optimizarea site-ului tău

    Să adăugăm niște cifre:

  • Șase sfaturi SEO simple pentru optimizarea site-ului tău (6 SEO Basic Tips For Optimizing Your Site)
  • 12 aspecte SEO de bază care îți sunt necesare pentru a-ți optimiza site-ul
  • Titlul original:
  • Sfaturi pentru mamele casnice care vor să devină scriitori freelance
  • Tipuri de scriitori freelance din care câștigi bani
  • Să adăugăm niște cifre:

  • Cinci sfaturi pentru mamele casnice care vor să devină scriitori freelance
  • 10 tipuri de scriitori freelance din care câștigi bani
  • Servere Cloud cu functii de IaaS. Tarif pe ora.

    Trafic nelimitat. Incearca acum Gratuit.

    Stârnește curiozitatea: Curiozitatea îi va face pe oameni să facă clic pe titlul tău, dar ai grijă cum folosești acest lucru și asigură-te că vei oferi informațiile promise în titlu.

    De exemplu, dacă titlul tău este:

    Cele mai importante 7 secrete de culturism pe care nu le știi

    Atunci asigură-te că dezvălui cele șapte secrete și de preferință, că ceea ce ai de spus este nou sau deosebit. Uite încă două exemple de titluri care stârnesc curiozitatea și fac oamenii să le partajeze:

  • Ce să faci atunci când numele de domeniu sau numele de utilizator Twitter perfect sunt deja ocupate
  • „Arată buletinul” este o cerere perfect rezonabilă, cu excepția unei situații
  • După ce ai creat conținut de calitate, care include cuvinte cheie informaționale și comerciale iar pe lângă asta și care spune o poveste care captivează audiența, este momentul să îți construiești link-urile așa cum trebuie pentru a-ți crește scorul Google

    Pasul 6: Construiește link-uri corect

    Mai devreme am vorbit despre cum să-ți analizezi link-urile cu Open Link Profiler. Uite o analiză pe care am făcut-o pentru site-ul Businessweek.

    Active Links

    Dacă observi aici sunt o serie de tipuri de texte ancoră pentru link-urile de intrare. Exact așa trebuie să faci și tu pentru a construi link-uri corect. Mai jos am prezentat câteva moduri în care să construiești link-urile și tipurile de link-uri de care ai nevoie.

    Link-uri în textul ancoră: Link-urile din textul ancoră sunt link-uri obișnuite care apar în interiorul conținutului. Mai jos ai un exemplu…

    Anchor Text Links

    Conform experienței mele, rata de conversie crește atunci când link-urile din textele ancoră sunt amplasate în acea parte de sus a paginii.

    În general, strategia de amplasare a link-urilor în textul ancoră este folosită atunci când dorești să îți îmbunătățești scorul unui keyword anume. Poți folosi cuvântul cheie respectiv ca text ancoră, dar e bine să îl plasezi între cuvinte cheie generice ca să nu trezești suspiciuni și să nu fii penalizat.

    De exemplu, dacă principalul tău cuvânt cheie este „recenzii pentru camere digitale” (digital camera reviews), atunci când construiești link-uri de la alt site, construiește link-uri naturale în modul următor: găsește cele mai bune recenzii pentru camere digitale, cele mai bune mărci de camere digitale etc.

    Link-uri cu imagini: Poți folosi și imagini pentru a construi link-uri atunci când scrii postări sau când ești invitat să scrii postări pe alte site-uri. Uite cum să faci asta în WordPress. Atunci când vrei să adaugi o imagine unei postări, introdu în căsuța „Alt Text” cuvântul cheie pe care dorești să îl folosești ca text ancoră. Google indexează și imaginile, ceea ce înseamnă că vei obține un link de intrare pentru site-ul tău.

    Content marketing

    Link-urile editoriale: Dacă urmezi acest ghid de SEO, ar trebui să poți crea conținut folositor și partajabil, care evident va genera link-uri de intrare valoroase. Un bun exemplu în acest sens este postarea despre cei 200 de factori de scor scrisă de Brian Dean și citată de mai multe ori.

    Editorial Links

    Google consideră că ceea ce spun alții despre tine este mult mai important și mai relevant decât ceea ce spui tu despre tine.

    De-a lungul anilor, am postat pe blog mii de materiale importante, folositoare și bazate pe date. Orice căutare legată de marketingul prin conținut va include Quick Sprout, ceea ce înseamnă că eu primesc multe link-uri editoriale.

    Copyblogger publică link-uri către materiale externe care sunt considerate ca fiind resurse folositoare și relevante, ceea ce contribuie la relația lor cu propria audiență.

    External Links

    Sunt convins că proprietarii site-ului nu au făcut nimic pentru a obține acele link-uri editoriale. Materialele lor sunt atât de folositoare că au dus la apariția link-urilor. Dacă vrei să ai link-uri care măresc scorurile paginilor tale, atunci creează conținut excepțional.

    Construiește link-uri în masă: Folosirea de link-uri diverse este cel mai bun mod de a genera link-uri care să le placă celor de la Google și de a-ți crește scorul fără vreo penalizare. Acest ghid scris de Chris Liversidge îți va arăta cum să construiești link-uri în masă.

    Tehnici vechi precum promovarea prin directoare, marketing prin forumuri, site-uri wiki și chiar postări pe blog-uri ca invitat și comunicate de presă nu mai au succesul de altădată. Pentru a construi un profil diversificat de link-uri de intrare, trebuie să scrii conținut care să obțină link-uri de la site-uri locale, regionale și internaționale din domenii relevante pentru site-ul tău. Astfel vei obține un profil de link-uri natural care va trece cu brio orice inspecție Google.

    Concluzie

    Secretul creșterii scorului Google constă în înțelegerea audienței țintă, studierea și identificarea cuvintelor cheie lungi pe care audiența le introduce în motoarele de căutare și crearea de conținut detaliat, folositor, interesant, utilizabil și care satisface nevoilor audienței. Apoi promovează acel conținut cât mai mult posibil. Respectă această procedură de fiecare dată pentru ca rezultatele obținute să fie ideale.

    Atâta vreme cât înțelegi „intențiile” audienței cu ajutorul cercetării de piață, vei domina motoarele de căutare, iar conținutul tău va avea scoruri bune, fără penalizări.

  • Tradus și adaptat.
  • Administreaza-ti afacerea iar noi serverul.

    Echipa profesionista disponibila 24/7/365.
    Share: