Blog

Startup.
MivoCloud Baner

Cum să astragi noi clienți prin optimizarea campaniilor de email cu tactica sunetelor reci.

Cum am reușit să obțin o rată de apăsare a clickurilor de 42% prin experimentul de email ,,trimiterea la rece,,. Aici sunt cele mai bune practici pentru a-ți păstra ție timpul și a mări impactul campaniilor tale de email.

Trimiterea de mesaje este desigur un canal puternic pentru a-i face pe utilizatori să se întoarcă la aplicația ta. Majoritatea oamenilor verifică poșta electronică zilnic și multe experimente pot oferi un avantaj în acest tip de comportament.

Răspunsul este da. Această tactică este numită ,,trimiterea la rece,,. Mai întîi îți voi arăta cum am reușit să obțin o rată de apăsare pe click-uri de 42% ( care este enorm) pentru unul dintre eperimentele proprii de ,,trimitere la rece,, Apoi, ne vom scufunda în proces și în toate practicile cele mai bune care îți vor salva timp și îți vor crește impactul.

,,Recent am scris despre cum poți să mărești memoria prin implementerea metodei ,,campaniei de picurare,, cu Autopilot. Dacă lista ta de adrese electronice crește săptămînă cu săptămînă, este cel mai bun lucru probabil pentru tine să privești acest experiemnt dacă încă nu ai făcut-o,,

Despre acest experiment

Idea este să ajungi la oameni care pot fi interesați să citească acest blog. Totul este despre a ridica o companie în care cei începători par a fi audiența perfectă pentru a fi țintiți. Vom trebui să aflăm unde ei își petrec timpul, să aflăm adresele lor electronice, să schițăm un șablon atractiv și să le trimitem cîte un email unul după altul și în același timp să fim siguri că scrisorile vor evita să ajungă în cutia de mesaje nesolicitate. Multe forțe de vînzări la companiile ,,Afacere către Afacere,, utilizează această tactică intensiv pentru a atinge noi perspective.

Acest proces îl vom urma cînd vom implementa campaniile noastre de ,,trimitere la rece,,

,,Chiar dacă Facebook-ul și Linkedin-ul au reușit perfect pe dimensiune programul lor de invitații, ar trebui să știi că trimiterea de mesaje nesolicitate utilizatorilor pentru un produs din categoria ,,Afacere către comsumator,, este complet ilegal ( pentru informație, Facebook-ul a observat repede că în timp ce conversau cu un bărbat folosind o domnișoară de trimitere pentru campaniile de invitație a fost un succes). Recent, Curtea a aptobat chiar o reglementare de 13$ milioane în timpul procesului de judecată al Linkedin referitor la această tăietură nepotrivită care este în creștere ( care este defapt o glumă cînd noi știm cît de profitabilă această strategie a fost pentru ei în timp îndelungat.) . În metoda ,,Afacere către afacere,, aceasta este numită cercetare și tu evident că poți și ar trebui să te gîndești la această strategie,,

Să începem. Precum conținutul meu a fost scris în franceză la început, căutam toți startup-urile franceze din lista de pe MyFrenchStartup, F6S și AngelList. Întemeiatorii pot fi găsiți înăuntrul fiecărei pagini, și ceea ce e bine pentru noi e că Linkedin-ul lor personal este accesibil. Vom umple o foaie de calcul cu fiecare link, dar avem de gînd să o facem în mod manual? În nici un caz. Timpul nostru este prețios și avem soluții pentru a trece peste această problemă.

Angajează un profesionist cu grafic liber pe Upwork sau Freelancer ( alegerea îți aparține, ambele sunt locuri minunate). Doar depune oferta de muncă, caută experți de introducere de date, și ar trebuie să iasă bine.

Construiește un simplu păianjen cu PhantomJS/CasperJS, pentru a răzui toate link-urile și a le distribui într-un terminal ( pe care l-am creat). Nu î-ți i-a o mulțime de timp cînd ești obișnuit cu aceste instrumente, dar dacă nu ești, alege soluția de mai sus pentru a înainta mai repede.

Odată ce foaia de calcul este gata, este deja timpul să evaluezi email-urile și să creezi o coloană nouă din ele. Aici din nou, 2 soluții sunt disponibile.

Utilizează EmailHunter sau alte instrumente similare (Anygrowth, SellHack etc.). în caz că foaia ta de calcul este prea mare, poți desigur să angajezi un asistent virtual în piețele discutate mai sus pentru a evita să le folosești de unul singur. Două probleme importante pe care le-am văzut cu aceste instrumente este că nivelul încrederii nu este prea înalt ( în jurul la 60% din experiența mea personală) și ele sunt utile doar dacă cauți adrese de email-uri profesionale.

Angajează un expert de date de intrare pentru a delega toată treaba referitoare la evaluare. ( Sute sunt în listă aici). Testează cîțiva din ei înainte de a rămîne cu doar unul pentru că nu toți sunt perfecți pentru a lucra cu ei. Știu cîțiva din ei care sunt de încredere deci simte-te liber să mă întrebi de asta în chat în direct. Ceea ce vei căpăta la sfîrșit este o foaie de calcul care include toate adresele de email valide pentru care vei lucra. Aleg mereu această opțiune. Costurile de email variază între $0.13 și $0.30 pentru fiecare și sunt sigur că baza e curată ( nu există capcana mesajelor nesolicitate).

Îndepărtează coloana Linkedin pentru că nu mai este relevantă și instalează YetAnotherMailMerge (YAMM). Acest mecanism ne va ajuta să trimitem unul-la-unul scrisori personalizate prin adresa ta personală de Gmail, care este ultima soluție pentru a evita cutia mesajelor spam.

,,Sunt multiple motive de ce mesajele tale pot fi considerate ca fiind spam. Trimiți scrisoarea de pe un server SMTP cu o proastă reputație. Folosești prea multe cuvinte nedorite ( precum viagra (Pfizer are multe probleme cu trimiterea scrisorilor către clienți), sex, cumpără), mesajul tău are un număr mare de link-uri în comparație cu textul pe care îl conține ( am învățat această lecție doi ani în urmă) sau folosești o listă fragmentată cu o mulțime de capcane spam. Nu mă voi adînci în prea multe detalii, este un lucru lung ( în special cînd domeniul tău este inclus în lista neagră). Cea mai puțin riscantă soluție este să folosești un Gmail SMTP server cu YAMM”

Aici este foaia mea de calcul pe care o am de la angajatul meu cu grafic liber care include 2,651 adrese de email a potențialilor cititori.

O foaie de calcul de bază furnizată de un expert de date de intrare angajat pe Upwork. Să nu-ți fie frică să întrebi despre coloana cu nume, lucru sau alte feluri de infomație șablonul tău le poate include ( sau îmbogățește-le cu Clearbit).

Acum, să începem să schițăm șablonul poștelor electronice. Dacă folosești YAMM, scrisoarea trebuie să fie disponibilă ca ciornă în Gmail ( vezi acest video). Dar înainte să începem aici sunt cele mai bune practici pe care să le urmărești:

Oamenii nu au timp deci evită să scrii mesaje lungi cu orice preț. Mărimea conținutului tău nu trebuie să depășească lungimea de 3 sau 4 tweet-uri altfel rata de răspuns va fi scăzută.

Marketingul poștelor electronice este un insucces. Croiește-ți mesajul, scrie-l cu cuvinte simple și evită imaginile cînd poți. Aceasta trebuie să pară că tu ești o conecsiune trimițindu-i ceva de care are nevoie cu disperare.

Pentru a-ți îmbunătăți rata de apăsare a click-urilor adaugă doar un link. Un mesaj trebuie să aibă un scop aparte, nu cîteva deodată. Nu face greșeala pentru ai deruta pe toți. Dacă deasemenea ceri un înalt avans de investiții, deasemenea poate să nu funcționeze ( sau vei avea de segmentat foarte precis și să personalizezi mesajul ca un nebun).

Trebuie neapărat să utilizezi o trimitere puternică în prima propoziție. Nu uita că porneși de nicăieri. Nu este treaba lor să descifreze de ce tu ai sfîrșit aici și cum i-ai găsit.

Nu lăsa nimic să se schimbe: dacă dorești să le vinzi produsul tău, oferă-le o scurtă demonstrație despre transformările produsului tău ( aceasta desigur depinde de valoarea monetară a cumpărătorului). Fă să fie clar la sfîrșit că ești foarte ocupat dar și disponibil aît de curînd cît el are nevoie de tine. Poți deasemenea să-ți scrii telefonul tău și să vezi cum funcționează.

Trebuie să te apropii cu o listă de titluri și să testezi performanțele fiecăruia din ei după modelul tău. Găsirea unui titlu potrivit și evitarea cutiei spam, sunt doi factori importnați pentru a crește rata de deschidere. Dacă incluzi numele destinatarului sau companiei în el, rata de deschidere va urca vertiginos.

Evită orice șablon pe care îl poți găsi pe Google. Mesajul tău trebuie să fie personalizat, deci să faci asta nu are sens.

,,Nu o voi face pentru acest experiment dar mereu trebuie să urmărești oamenii care nu ți-au răspuns. Deobicei primești mai multe răspunsuri la al doilea și la al treilea mesaj decît la primul. YAMM este la fel un instrument perfect dar dacă cauți să urmărești, lasă o privire pe PersistIQ ”

Aici este mesajul pe care l-am trimis fiecăruia din ei.

Desigur că acest mesaj transmis în franceză a fost tradus doar cu scopul acestui articol.

Nu ești gata să trimiți oferta companiei. Dacă YAMM a fost cumsecade configurat, ar fi trebuit să fie disponibil ca un supliment pentru toate foile tale de calcul. Odată, ce oferta companiei e trimisă, o coloană numită Îmbinarea_Condiție va apărea. Ea va fi optimizată în timp real cu una din următoarele valori: Mesaj_Trimis, Mesaj_Deschis sau Eroare.

,,Nu sunt sigur cît de precis YAMM este pentru a aprecia cînd un mesaj este deschis. Am fost pus în situații cînd a funcționat total greșit. Deci, nu lua aceast sistem de valori prea serios,,

YAMM în acțiune.

,, Cu cît mai personalizate sunt mesajele tale cu atît mai bună impresie vei lăsa. YAMM este deștept, și poți adăuga orice variabilă inclusă într-o coloană, în felul următor: <> „

Valori și urmărire

Există 4 valori la care ar trebui să te uiți cînd trimiți campania de scrisori electronice cu tactica ,,trimiterea la rece,, :

Rata de deschidere. În general este folositoare de utilizat dacă ai rămas în capcana cutiii de spam. Nu sunt sigur cît de solid YAMM este pentru a urmări această valoare, deci eu nu m-aș baza mult pe el. Desigur, optimizarea titlurilor mesajelor este un alt mod de a-l îmbunătăți.

Rata de apăsare pe click-uri. Acesta va fi principalul indicator cheie al performanței. Va fi urmărit cu goo.gl, un link ascuns după https://www.hackisition.com/. Dacă putem atinge o rată de apăsare a click-urilor mai mare de 20%, vom percepe acest experiment ca fiind o victorie și vom optimiza întreg procesul.

Rata de răspuns. Acest lucru este important, în special cînd încerci să incluzi destinatarii tăi ca să le oferi o demonstrație a produsului tău. Aceasta nu este grija noastră aici, dar aceste valori ne vor ajuta să înțelegem importanța și atractivitatea mesajului nostru.

Rata plîngerilor ( sau rata de dezabonare). Segmentarea proastă și copiile rele din păcate duc la o rată înaltă a plîngerilor.

Lecție învățată

Mai mult de 1100 de antreprenori începători din 2651 au apăsat pe link. După cum poți vdea în prima parte a graficului, am lucrat inițial la exemple care includeau 100 de adrese înaine să fac o poză întregii liste. Astfel, am rămas sigur că titlul meu final a fost eficient pentru ca oamenii să nu fie derutați și să apese click.

Google Analytics, cînd am făcut o poză întregii liste. Ceea ce era promis este că oamenii nu vor vizita doar pagina principală dar și alte articole. Acesta a fost un comportament important pentru mine pentru că m-a învățat dacă ținta era interesată în articolele mele.

40 de oameni care au venit aici în urma campaniei adreselor electronice prin tactica ,,trimiterea la rece,, s-au abonat la scrisorile noastre.

La sfîrșit, am obținut o rată de apăsare pe click-uri mai mare de 42%. Nu rău pentru o campanie de adrese electronice prin tactica ,,trimiterea la rece,, fără nici o urmărire. Deci, să vedem în cîteva minute ce lucruri le-am făcut bine.

Numele companiilor lor a fost menționate în titlu și în mesaj. • Mesajul meu a fost scurt cu un link luminat în albastru ( ține-te de acest lucru departe, mai devreme am făcut un test cu un link verde și rata de apăsare pe click a scăzut).

Dar cel mai importnat, am folosit o trimitere puternică în primele cîteva cuvinte. Ei toți erau inițiatori francezi și cunoșteau compania la care lucram ( Familia). Desigur, m-a ajutat să fiu mai puțin nepotrivit, să creez mai multă apropiere și să aduc mai multă credibilitate. Eram mai puțin străin și ei îmi oferea mai multă atenție. Fă-te confirmat cît de tare poți, oamenii vor să afle cine le transmite mesaje și cine ești este deja primul tău răspuns

Nu am folosit nici un truc în acest experiment, dar dacă ai o conecsiune reciprocă, aceasta este defapt cea mai puternică dovadă pe care o poți avea. Menționeaz-o și vei fi mai puțin necunoscut. Deaceea ești în mae parte conectat cu unghiurile de afaceri prin introducerea altcuiva.

Să sfîrșești mesajul cu cuvintele că vei fi bucuros să îi ajuți să rezolve o problemă aceasta probabil lea făcut mai prietenoase. Mai mult de 130 de oameni au răspuns, și mi-a luat o după amiază întreagă ca să le răspund individual fiecăruia. Oferă-le ceva ce vor să obțină ( în cazul meu a fost un sfat gratuit dar puteam să încerc deasemenea să-i conectez cu altcineva) și nu uita să întrebi dacă ei cunosc pe cineva care poate fi interesat de ofertele tale ( aceasta va crește rata pe pagina ta). În cazul meu, eu îi încurajez să se aboneze la noutăți și ei automat sunt adăugați la primitoarea mea campanie de curgere).

,,Te rog, cînd trimiți astfel de tipuri de campanii, răspunde fiecare întrebare în mai puțin de 24 de ore. Am văzut prea mulți hack-eri care transferă această sarcină pentru mai tîrziu. La sfîrșit, ei niciodată nu o fac și pare a fi o campanie nepotrivită a adreselor electronice. Dacă ești serios ar trebui chiar să optimizezi o a doua foaie de calcul incluzînd toate email-urile care au reacționat pozitiv. Desigur sună, evident, dar numai cîțiva antreprenori o fac corect. Cît de mulți din voi răspund la fiecare comentariu atunci cînd oamenii îți scriu pe Facebook sau pe pagina de Instagaram? SoShape este unicul program de start-up pe care îl știu că se descurcă bine. ,,

O foaie de calcul cu toate răspunsurile pozitive. Aș putea să le scriu mai tîrziu cu niște noutăți exclusive sau să le cer o investiție mai înaltă.

,,Desigur, nu fiecare mi-a răspuns într-un mod drăguț. Am primit două mesaje care mă rugau să-i elimin din lista de funcționare, două răspunsuri agresive și un tweet. Nu chiar rău pentru 2,651 de scrisori trimise. A fost și mai rău.

,,Dacă vrei cu adevărat să trimiți mesaje prin tactica ,,trimitere la rece,, nu spera să ai doar răspunsuri pozitive. Vei fi insultat și cîțiva destinatari pot chiar să te hărțuiască pe Twitter. Este o parte a procesului. Împacă-te cu asta, răspunde pliticos și optimizează sistemul ca să fie mai relevant și construiește o relație mai bună data viitoare. Ca să fii informat, odată am trimis mesaje dezvoltatorilor care au adresele lor electronice pe profilul public de pe GitHub. A fost un eșec incredibil pentru noi și am fost insultați mult. Din păcate dezvoltatorii au un grad înalt de intoleranță pentru acest tip de practici, deci fii atent,,

Simte-te liber să comentezi mai jos și să împărtășești propria experiență cu tactica ,,trimiterea la rece,, Deasemenea poți să mă întrebi despre mai multe detalii sau să împărtășești cu mine idei despre cum să optimizezi acest experiment.

Mulțumesc către Nada Rifki și Sacha Azoulay pentru că au citit această schiță a experiemntului.

Servere Cloud cu functii de IaaS. Tarif pe ora.

Trafic nelimitat. Incearca acum Gratuit.

  • Tradus și adaptat.
  • Share: