Blog

Startup.
MivoCloud Baner

Cum să obții pînă la 260.7% mai mult trafic organic în 14 zile.

Astăzi am de gînd să vă arat o strategie nouă care a ridicat traficul meu organic pînă la 260.7%.

( în 14 zile)

Această strategie deasemenea a dus la o invazie de vizitatori de pe Twitter, Facebook și blog-uri.

Cea mai bună parte?

Nu trebuia să public nici un conținut nou.

În postarea de astăzi voi dezvălui procesul pas cu pas pe care l-am utilizat.

Postarea de pe blog care m-a făcut să spun „Trebuie numaidecît să încerc asta!”

Într-o zi m-am împiedicat de una din postările de pe blogul HubSpot care se numea ,, Tactica de blogging despre care nimeni nu vorbește: Optimizarea trecutului,,

În acea postare HubSpot a dezvăluit că ei reînoiesc și publică din nou postările vechi.

M-am gîndit în sine ,,Hmmm. Interesant,,

Apoi am aflat că aceasta abordare a dus la creșterea traficului organic al HubSpot cu 106% .

Am strigat ,,Trebuie să încerc asta neapărat!,,

Deci am și făcut.

Chiar și eu am rămas surprins ce a urmat după...

Aici sunt rezultatele mele în urma ,,Relansarii Conținutului,,

Mai întîi am efectuat Relansarea Conținutului la această postare:

Două săptămîni mai tîrziu motorul de trafic organic de căutare a paginii s-a ridicat pînă la uimitoarea cifră de 260.7%

Deasemenea am obținut un vîrf enorm de piramidă de la rețelele sociale și blog-uri

Pentru că Relansarea Conținutului a adus conținutul meu în fața a o mulțime de oameni...

...pagina a acumulat o mulțime de backlink-uri.

Inutil să spun că aceste backlink-uri proaspete au înălțat topul meu.

De fapt, topul pentru cuvintele mele cheie ( ,,Optimizarea Motorului de Căutare de tipul ,,căciula albă,, ) a sărit de pe locul 7 pe locul 4:

Acum că ai văzut rezultatele, este rîndul meu să te ghidez prin procesul pas cu pas pe care l-am utilizat.

Procesul alcătuit din trei etape pentru topuri mai înalte și mai mult trafic cu ,,Relansarea Conținutului,,

Acestea sunt cei trei pași către Relansarea Conținutului:

Pasul 1: identifică conținutul cu performanțe slabe.

Pasul 2: Îmbunătățește și înoiește acel conținut.

Pasul 3: Publică din nou postările tale.

Iată de ce această strategie este atît de efectivă:

În primul rînd pentru că cititorii tăi noi văd postările tale vechi.

Șansele sunt ca mai mult de 90% din oamenii care ar putea avea beneficii din postările tale, niciodată să nu le vădă.

Dar cînd îți relansezi conținutul, creezi o nouă oportunitate pentru oameni pentru a beneficia de lucrurile tale.

În al doilea rînd, îți creezi propriul conținut mai bun.

Aș vrea să pariez că ai cel puțin o listă de postări pe pagina ta web care sunt depășite sau mediocre.

Relansarea Conținutului îți oferă oportunitatea de a-ți îmbunătăți și reînoi conținutul.

Conținut mai bun= trafic mai mult

În al treilea rînd, conținutul tău a fost construit din dovezile sociale.

Cînd relansezi o postare de pe blog, obții o dovadă socială în prima zi.

Spre exemplu, postarea mea are deja comentarii și Facebook-ului îi place ziua în care am relansat-o:

Cu aceasta, să începem să ne adîncim în proces pas cu pas...

Pasul 1: Identicifă conținutul cu performanțe slabe de pe pagina ta.

Primul tău pas este să găsești o bucată de conținut pe care să o publici din nou.

Uite cum e:

1. Paginile care se clasifică în top între cifra 7-15

Deja cunoști că primele 3 locuri în Google obțin o distribuiere de trafic enormă (sursa)

(De fapt, primele 5 poziții în top obțin 67,5% din toate click-urile)

Deaceea ai nevoie să împingi paginile care se află în top 7-15 pentru a le aduce în top 5.

Dar mai întîi va trebuie să găsești aceste pagini.

Pentru ca să faci asta mergi la Google Search Console și apasă click pe “Search Analytics”.

Apoi apasă click pe ,,Impresii,, și ,,Poziții,,

La final, privește rezultatele. Termină să urmărești paginile care nu se regăsesc în impresii...dar se află în top între 7-15.

Acestea sunt paginile care pot beneficia de o creștere prin Relansarea Conținutului.

2. Pagini unde traficul organic a dispărut

Dacă observi o pagină cu trafic organic care scade...

...Relansarea Conținutului o poate aduce înapoi în acțiune.

3. Conținutul cu performanțe slabe

Tuturor ni s-a întîmplat asta...

Îți dedici sufletul și inima în fiecare bucățică de conținut.

Dar cînd îl lansezi?

Cîteodată este un simplu caz cînd nu ai noroc ( sau cronometrare)

De fapt, aceasta este exact ceea ce s-a întîmplat cu mine cînd pentru prima dată am lansat această postare în 2014:

A mers bine dar mult mai inferior decît așteptările mele.

Și cînd am utilizat Relansarea Conținutului pentru această postare doi ani mai tîrziu, traficul la ceastă pagină a crescut pînă în acoperiș.

4. Conținutul care este satisfăcător dar ar putea fi mai bun

Studiul meu de caz: Optimizarea Motorului de Căutare de tipul ,,căciula albă,, a fost unul bun...

...dar mai rămăsese o mulțime de spațiu pentru a-l face mai bun.

Voi oferi mai multe detalii despre cum mi-am îmbănătățit postarea mai tîrziu.

Dar ca să-ți ofer o idee de ce postarea mea a rămas blocată, privește puțin la aceste screenshot-uri ale postării mele:

Twitter-ul nu a arătat astfel de mai mult timp.

Psaul 2: Îmbunătățește-ți conținutul de două ori ( și reînoiește-l)

Acum, că ai găsit conținut pentru al relansa, este timpul să îmbunătățim acel conținut.

Aici este exact cum am făcut conținutul meu de două ori mai bun:

1. Imagini înoite și screenshot-uri

După cum am menționat mai devreme, postările mele aveau niște screenshot-uri foarte vechi:

Aceste imagini antice îi făceau pe vizitarorii mei să spună: ,,cît e de veche acestă postare?,,

Nu e prea bine.

Deci am reînoit screenshot-urile vechi cu unele noi.

Simplu, dar eficient.

2. O structură a postării îmbunătățită.

Postarea mea veche avea o secțiune la început, nu prea necesară care se numea ,,Așteaptă...Care este Tehnica Zgîrîe-Nori?,,

Am decis să tai această secțiune și am sărit în schimb deaodată către rezultat.

3. Adăugarea unui nou Studiu de caz.

A fost ceva tare.

Mi-am dat seama că conținutul meu este puternic dar are o scăpare enormă:

Studiul de caz este recomandat celor care gestionează o pagină despre Optimizarea Motoarelor de Căutare.

Care au dus la astfel de comentarii:

Eu personal, am văzut Tehnica Zgîrie-Nori lucrînd în zeci de industrii diferite.

Dar doream să dovedesc asta.

Deci am adăugat un nou studiu de caz de la cineva dintr-un domeniul îngust și plictisitor ( un loc de muncă comfortabil).

4. Întrebările comune adresate cititorilor mei.

Ori de cîte ori public un articol despre Optimizarea Motorului de Căutare, inevitabil primesc întrebarea ,,Care este venitul in investiție?,,

Și este o întrebare bună.

Am adăugat o secțiune la postarea mea care conturează profitul investiției în poștele electronice:

5. Am adăugat mai multă descriere.

Postarea mea originală avea o descriere minimă.

Este normal pentru o postare de listă...

...dar nu și pentru un studiu de caz.

Indiferent de toate, descrierea este cea mai obligatorile parte a fiecărui studiu de caz.

Deci am adăugat o descriere adăugătoare pentru a explica de ce poștele electronice trebuiau să obție mai mult trafic.

Ei bine, acestă descriere nu poate să te îndepărteze de Games of Thrones.

Dar totuși: orice descriere e bună decît niciuna.

6. Am adăugat niște pași premiali.

Postarea mea originală a fost una extinsă.

Dar am înțeles că nu era extinsă deajuns.

Deaceea am adăugat încă un pas, numărul 0...

....și niște sfaturi superficiale.

În așa fel, postarea mea a fost o resursă simplă pentru oamenii care doreau să efectueze o campanie de Optimizare a Motorului de Căutare de tipul ,,căciual albă,,

Pasul 3: Timpul pentru Relansare.

Acum că postarea mea a devenit de 2 ori mai bună este timpul să o arăt lumii.

Aici este ceea ce exact am făcut:

1. În primul rînd am adus la cunoștință blogger-ilor că am un studiu de caz nou.

Dacă citești asta deja știi că trebuie să promovezi conținutul.

Și cea mai bună modalitate s-o faci?

Să țintești adresele electronice care sunt înafara ariei tale de acoperire.

Pentru această postare am căutat oamenii care să fie interesați în Tehnica Zgîrîe-Nori.

Cum a făcut-o? Am scris pe Google ,,Tehnica Zgîrîe-Nori,,

( destul de șmecher, nu-i așa)

Și cînd am aflat că cineva a scris despre Tehnica Zgîrie-Nori...

....Am trimis un mesaj prietenos.

Pentru că poșta mea electronică era enorm de țintită, o mulțime de oameni au fost fericiți să distribuie postarea mea cînd aceasta a fost publicată.

2. În al doilea rînd am schimbat data publicării în WordPress

Aceasta este destul de important.

Cînd schimbi data de publicare a unei postări, articolul tău apare în topul noutăților pe pagina ta web.

Pentru a schimba data, mergi la postare, și apasă click pe butonul ,,editare,, sub data postării.

Apoi schimbă data în ziua de azi.

.... și iată înoirea ta.

Ca o magie postarea ta va apărea în topul noutăților de pe blog:

3. Am distrubuit postarea pe Twitter.

Iat-o:

După cum vezi nimic ieșit din comun.

După cele spuse, poți observa că am evidențiat noul studiu de caz.

Și îți recomand să faci același lucru cu Relansarea Conținutului.

Cu alte cuvinte:

Cînd îți promovezi postarea relansată, poziționează caracteristicile noi ale conținutului tău în prim plan spre centru.

Ai adăugat vre-o ilustrație? Scoate asta în evidență.

Ai scris o secțiune nouă? Scoate asta în evidență.

Ai filmat un tutorial video? Scoate și asta în eveidență.

Cînd scoți în evidență ce e nou, cititorii vechi și cei noi vor verifica postarea.

4. În sfîrșit, am trimis comunității Backlinko un mesaj.

Este enorm.

Dacă dorești ca mai mulți oameni să citească conținutul tău, trebuie să faci o listă din adrese electronice.

( Și dă-le de știre abonaților tăi despre lucrurile noi pe care le ai pe pagină)

Caz elocvent:

Postarea mea pe Twitter de mai sus a adunat un total mare de 111 click-uri:

Și mesajul meu cu noutăți?

7 mii

(Să fiu sincer, am de două ori mai mulți abonați de email decît urmăritori pe Twitter. Dar ai prins ideea.)

Și cînd deja totul a fost spus și făcut, pagina mea a obținut o creștere cu 260% de trafic organic datorită Relansarea Conținutului.

Nu tare sărăcăcios!

Acum este rîndul tău...

Acum că ai văzut rezultatele mele, aș dori să aud părerea ta.

Ce crezi despre Relansarea Conținutului?

Sau poate ai vre-o întrebarea despre vre-un pas din proces.

Oricum ar fi, lasă un comentariu mai jos.

Voi fi disponibil astăzi să răspund la întrebările și comentariile voastre.

Deci dacă ai vre-o întrebare sau vre-un gînd, lasă un comentariu chiar acum.

Servere Cloud cu functii de IaaS. Tarif pe ora.

Trafic nelimitat. Incearca acum Gratuit.

  • Tradus și adaptat.
  • Share: