Blog

Startup.
MivoCloud Baner

Am cheltuit 30 mii de dolari testînd șablonuri de blogging diferite - Uite ce am descoperit!

Dorești ca blogul tău să facă mai mult decît doar să-ți aducă comentarii?

Dacă dorești ca blogul tău să fie un intermediar care educă constant, aduce perspective și încheie înțelegeri pentru tine, atunci închide Facebook-ul și pune telefonul în buzunar. Aceasta are de gînd să fie o lecție în conversiunea înaltă de blog.

Nu gestioneaz și nu scriu pe blog din amuzament. Dacă doresc ceva amuzant, petrec timpul jucînd online. Dacă doresc să generez profit atunci fac blogging

.

Deși urăsc termenii ,,blog,, și ,,blogging,,. Ei nu descriu corect scopul activității noastre. Care de fapt, mă conduce spre prima lecție din acest articol.

Încetează să-l mai numești blog.

Dacă îl numești un blog, asta sugerează că ai nevoie de cititori, comentarii și distribuiri pe rețelele sociale.

Asta sugerează că scrii de dragul jurnalului pe care vrei să-l ai online. În schimb, trebuie să te gîndești la el ca fiind un mediu cu conținut de marketing online schițat strategic.

Știu...

Este prea mult spus.

Nu am un nume mai drăguț pentru el.

Ceea ce am de gînd să descriu aici este mult prea diferit de un blog obișnuit. Fiecare element de pe fiecare pagină este construit cu grijă pentru a atinge rezultate specifice măsurabile.

De exemplu, bara laterală va înceta să mai fie un dispozitiv inutil. În schimb, bara ta laterală are de gînd să devină la fel de decisivă precum brațul lateral a unui soldat, arma căruia a rămas fără gloanțe chiar în mijlocul luptei.

Dar înaine ca să explic unde să plasezi bara laterală, dacă au nevoie de una și ce trebuie ea să conțină, voi explica mai întîi cum am ajuns la metodele mele.

Rata de conversie de la 2 la 25%?

Nu cunosc despre tine, dar eu gestionez o mică afacere de utilizare a resurselor existente.

Nu am o mulțime de angajați, nici nu sunt împiedicat de capitalul de risc, deci cînd realizezi ceva online trebuie de luat în considerație. Nu înseamnă că nu va fi luat în considerație dacă ești împiedicat de capitalul de risc și dacă muncești pentru o companie de 200 de angajați; acele companie au de fapt mai mult spațiu de negociere. Își pot reveni mai repede și mai ușor din urma unor greșeli.

,,Blogging-ul,, nu este diferit. Nu am timp și bani ca să irosesc.

Prima dată cînd am privit Analizările Google după cîteva săptămîni de ,,blogging,, doream să plesnesc pe cineva. Bara mea laterală de tipul opt-in box avea o rată de conversie de 2%, și după săptămîni de muncă am combinat 23 de distribuiri de-a lungul a 6 articole. Este mai puțin de 4 la fiecare. Știu. E jalnic.

Cuvîntul inacceptabil nu pare a fi atît de puternic aici.

Înainte să fac ,,blogging,, scriam mereu pagini comerciale. Rădăcinile mele sunt conectate direct cu reacția de marketing și comercializarea de produse informaționale ( cărți electronice, DVD-uri, cursuri). Cînd comercializez produse informaționale utilizez mesajele comerciale, și ca un marketolog responsabil direct, urmăresc orice.

Nu știam ceva mai bun, și am început să am atitudinea pe carea o aveam față de mesajele comerciale, aceiași și pentru ,,blog-ul,, meu. Am început să optimizez fiecare pixel de pe pagină pentru o performanță mai bună. Am început să gestionez anunțuri publicitare pe pagina mea și să utilizez aceleași tactici de testare fragmentară în postările de blog, pe care le utilizam în mesajele comerciale ( cumpărarea anunțurilor și testarea fragmentară este doar ceea ce facem răspunzînd direct.)

Cînd am ajuns la rata de conversie de la 2 la 25 %, primeam sute de distribuiri în urma unui articol, și cînd plasam înțelegeri din cele 6 figuri direct de la articole pe care le-am scris- am înțeles că am finisat deja. În acele timpuri, am cheltuit 3 mii $ lunar pe parcursul unui an, cumpărînd trafic publicitar de pe Facebook pentru articolele mele.

Iată de unde cifra de 30 mii $ vine. Am cheltuit acești bani pe trafic, în timp ce testam orice lucru posibil de testat.

Cheltuind 30 mii $, patru lucruri, am învățat.

Evident, că există o mulțime de micro-ajustări pe care le-am făcut de-a lungul cursului de un an. Totuși, au fost 4 lucruri principale care într-adevăr au schimbat lucrurile.

Imaginea de mai jos prezintă o amplasare standartă a unui blog. Probabil ai văzut o sută de bloguri cu același aranjament și majoaritatea șabloanelor WordPress vin împreună cu această amplasare ca fiind una de bază. Am luminat cu cercuri oranj patru spații pentru îmbunătățire. 1.

Obține avantaj din proprietatea reală a ecranelor premium

.

Cînd scriu mesaje comerciale mă concentrez mult asupra secțiunii ,,mai sus de spațiu predestinat,,. Pentru copywriteri, aceasta este partea de sus a paginii, titlu și primul paragraf- în principal părțile vizibile cînd pagina este îndoită și plasată într-un plic. Pentru designerii web, ,,spațiul predestiat,, este considerată pata la care cineva trebuie să apropie click-ul pentru a merge mai jos în pagină.

Optimizarea spațiului predestinat de sus face o mare parte din ecran proprietate reală, să aibă cel mai mare impact dintre toate lucrurile pe care le-am testat. Schimbînd opt-in box din bara laterală din partea dreaptă spre partea de sus, chiar sub logo-ul meu și navigarea a devenit o adevărată ciocnire în conversațiile vizitatorilor. Doar schimbînd aceeași ofertă opt-in din bara laterală către partea de sus, am ajuns de la 2% de vizitatori pînă la 5% de abonați

.

Apoi am modificat oferta de la ,,obține înoiri gratis prin poșta electroonică,, la un item adevărat pe care ei îl vor obține imediat. Ce s-a întîmplat? Am dublat conversia. Acum convertesc 10% din vizitatorii mei în profit.

E mai bine, dar în lumea mea să convertesc doar 10% din vizitatori către profit este dificil și slab să-mi permit. Am utilizat peste 25% de conversiuni din paginile de comprimare, deci nu am fost impresionat de doar 10%.

2.

Modifică bara laterală spre stînga

.

Pentru a găsi mai multe idei de îmbunătățire a paginii mele, am început să investighez ce fac giganții principali- Amazon, Facebook și Walmarts. Ei au cu mult mai multe resurse decît eu am pentru testarea performanțelor optime, deci eu doream să împrumut ceva din experiența lor.

La acea perioadă, un prieten de al meu Michelle MacPhearson-Internet Marketing, a menționat că ea recent a testat cu succes bara laterală schimbată la stînga pe pagina ei. Deasemenea am observat să toate paginile web gigante plasează navigarea de partea stîngă. Gîndește-te la bara de noutăți de pe Facebook. Gîndește-te la Amazon. Aproape îndodeauna interacționezi cu partea stîngă a ecranului.

Cînd am început să mă adîncesc în acest subiect, el a fost confirmat de către Nielsen Norman Group. Această platformă de cercetare prestigioasă a realizat un studiu care dovedește că vizitatorii web privesc la partea stîngă a ecranului mai mult decît o fac în partea dreaptă

.

VPS Hosting (VPS/VDS). De la 3,5 Euro/lună.

SSD RAID Storage. Trafic nelimitat. Virtualizare KVM.

În studiul lor, ei au echipat oamenii cu ochelari de protecție speciali, care semnalau mișcarea ochilor lor cînd vizitau diferite tipuri de pagini web. Ei au descoperit că privirile de mijloc de pe paginile web ale unui vizitator, urmăresc forma literei F. Începînd cu partea stîngă-sus, coborînd în jos, și puțin spre partea dreaptă.

Cînd am schimbat bara laterală spre stînga, am obținut altele 3 procente din traficul meu capabile să cumpere ofertele mele. Înainte de asta era mai puțin de un procent. Nu este corect să spun că doar schimbînd bara laterală de la dreapta la stînga a cauzat această mare ciocnire, lucru care mă aduce la numărul 3 din listă.

3.

Utilizează bara laterală strategic.

Ca majoritatea oamenilor, bara mea laterală conține articole recente, comentarii, arhive și o mulțime de alte lucruri inutile. Era un loc care arăta bine pentu dispozitivele stocate.

Cînd am privit la ea din perspectiva unui tinăr responsabil, am aflat că nici o personă nu a apăsat click pe arhivă- și ea a ocupat o porțiune largă din bara mea laterală. Cîțiva oameni au apăsat click pe articolele recente, dar asta nu era chiar ceea ce doream eu ca ei să apese click.

Precum am spus la începutul acestui articol, consider blog-ul meu un mediu cu conținut de marketing strategic schițat. Prima mea prioritate este să creez și să postez conținut care atrage vizitatorii potriviți ca acestora să le placă ceea ce vad. Pentru că, dacă lor nu le place ceea ce creezi, ei nu se vor converti, indiferent de ce fel de șmecherii de conversiune vei folosi.

A doua mea prioritate este să convertesc vizitatorii în profit. Și al trei-lea lucru este ca ei să viziteze mai multe pagini.

De cînd vizitarea mai multor pagini nu era o prioritate înaltă, am înlăturat tot de pe bara mea laterală care încerca să-i facă să viziteze mai multe pagini. În schimb, am înlocuit-o cu o chemare la acțiune plasată pe unul din ,,magnetele principale,, pentru că iarăși, prioritatea mea cea mai mare era să convertesc vizitatorii în profit ( aici explic mai mult despre magneții principali).

Optimizarea barei laterale, combinată cu schimbarea ei spre stînga, este ceia ce îi atribui 300 % creștere în performanța mea. La moment, bara mea laterală are în ea doar trei lucruri: o chemare la acțiune, metoda de a deveni membru și o spațiu de căutare.

4.

Înlocuiește comentariile cu o chemare la acțiune.

Dacă blog-ul tău este un punct social, poți păstra comentariile. Eu îmi păstrez punctul social pe rețelele media sociale.

Pentru a stoarce mai multă performanță din bucățile mele de conținut, am înlocuit porțiunea pentru comentarii cu o chemare la acțiune. De această dată a fost aceeași ofertă ca și în antet.

Părțile de sus și de sub postare sunt luminate, deci ele nu se vor amensteca cu conținutul. Aceasta le ajută să se convertească mai bine decît dacă arătau ca orice altă parte a paginii

.

Poți încă să-ți păstrezi secțiunile pentru comentarii- dacă dorești poți spune web designerului tău să includă o secțiune de chemare la acțiune mai sus de comentarii dar să fie chiar sub conținut. Indiciile de pe rețelele sociele funcționează în asemenea fel.

Dacă ai abilitatea să personalizezi aferta de sub postare pentru fiecare articol în parte, fă asta. Cînd am facut și eu asta, rata mea de conversie a crescut la fel de înaltă ajungînd la 85% pentru acel articol. Totuși, să faci asta pentru fiecare articol poate fi foarte obositor, deci eu o fac doar pentru postările cele mai populare.

Acum că deja ți-am explicat cele patru schimbări semnificative, uite cum trebuie să arate noua amplasare.

Web Hosting. 5 GB - 25 Euro/an.

Backup Zilnic. SSD RAID Storage. Certificat SSL Gratis.

Pe ce fel de platfrome acest lucru va funcționa?

Ceea ce nu am menționat nimic este specificul de piață. Am ajutat clienții să facă aceste schimbări în diferite domenii, începînd de la fitness și finațe, terminînd cu design-ul permaculturii. Totul este bazat pe psihologia fundamentală a omului și șabloane de interacțiune între utilizatori.

Aceste schimbări nu sunt dificile de realizat. Există o mulțime de scheme care pot face asta, incluzînd cea pe acre o utilizez pentru toate opt pagini web ale mele, FocusBlog de la ThriveThemes.

Și un web designer de la WordPress poate face aceste schimbări.

Mulțumesc pentru că ai citit!  Dacă ți-a plăcut, apasă butonul în formă de inimă mai jos. Asta va însemna mult pentru mine, și vei lăsa și pe alții să vadă articolul.

Încearcă cursul meu gratuit ,,Planul de un milion de click-uri,, și află cum poți genera un milion de vizitatori în fiecare an către pagina ta web.

Servere Cloud cu functii de IaaS. Tarif pe ora.

Trafic nelimitat. Incearca acum Gratuit.

  • Tradus și adaptat.
  • Share: